Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av noranora
... är det någon som har s25:an, eller har provat den? (Eller för den delen Pfaff coverlock 4.0 då jag fått lära mig att det är samma maskin). Har fått ett sådant bra pris på en sådan, men hon hade ingen inne så att jag kunde prova. Ska leta upp en annan återförsäljare och titta lite närmare. Har sökt efter recensioner men hittar knappt något så jag slänger ut en fråga här ifall någon har någon minsta lilla erfarenhet av den maskinen?
Min mamma har coverlocken och det är också den jag syr på.
Vet inte om jag har någon jättebra kritik dock för det är den enda overlockmaskinen jag provat och min mamma också. Hon köpte typ den dyraste när hon skulle köpa bara utan att göra som en annan gör med att läsa på internet osv först.

Den syr ju väldigt mycket olika sömmar men av oss används den mest till 4-trådig overlock. Jag tycker det är svårt att få till täcksömmarna speciellt när det är lite tjockare, som när man syr kantband t.ex.
Sen har jag förstått att det kan vara lite klurigt med trådspänningen på andra maskiner men det är inget problem här eftersom den är automatisk och det blir väldigt väldigt bra. Bara att stoppa in det tyget man ska sy och köra utan att behöva göra en massa inställningar.

Om jag skulle ha köpt en ny maskin själv skulle jag aldrig ha köpt den för jag behöver verkligen inte alla de där sömmarna. Men jag vet inte vad du har för ambitioner och hur mycket du syr osv.

Men som sagt har jag ingen annan erfarenhet av overlock-maskiner så min recention kan väl klassas som väldigt knackig :)
Tack för dina tankar. Jag behöver inte heller alla sömmar, MEN jag behöver coverlockbiten och jag behöver 5-trådigt så resten får jag på köpet vare sig jag behöver dem eller ej ;)

Tillverkningen har flyttat till annat land/fabrik sedan föregående versioner gjordes och jag har hört små rykten om att kvaliteten försämrats, men jag vet inte om det stämmer och OM det gör det så vet jag inte om försämringen är tillräckligt stor för att spela någon roll för mig. Det är så svårt att hitta recensioner då maskinerna är så pass nya så jag tar gärna emot alla synpunkter :) Då det rör sig om så pass mycket pengar vill jag inte göra ett felköp, förstås, och då jag syr till försäljning är det viktigt med en maskin som inte krånglar och som syr fina, jämna sömmar. Jag har varit i två affärer med dessa märken, men ingen hade någon maskin inne för tillfället så än har jag inte kunnat provsy. I dag ska jag titta på Babylock och Bernina, har jag tänkt, men eftersom jag har fått ett så pass bra pris på Husqvarnan är den förstås rätt lockande :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?