Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har precis köpt maskinen och håller på att försöka bli vän med den. Men jag kan absolut inte få till någon flatlocksöm. Den går liksom inte att dra ut så den blir platt. Vad är felet? Trådspänningen gissar jag, men hur ska den ändras? Jag har försökt sy i bomullsinterlock och har använt inställningarna i instruktionsboken och testat att ändra lite, men jag får alltså inte till det.

Några tips? :help:
När jag köpte min OL (likadan som din) så ingick en kurs i trädning, sömmar o.s.v. Och vi lyckades aldrig få den 2-trådiga flatlocken att funka som den ska, den gick inte att dra isär. Den 3-trådiga funkar dock utan problem. Har du testat båda?

Den 2-trådiga funkar säkert fint, men jag hade en liten bebis med mig på kursen, så det var svårt att hålla uppmärksamheten på symaskinen. :wink: Men som sagt, den tretrådiga har jag aldrig haft problem med.
nakum skrev:När jag köpte min OL (likadan som din) så ingick en kurs i trädning, sömmar o.s.v. Och vi lyckades aldrig få den 2-trådiga flatlocken att funka som den ska, den gick inte att dra isär. Den 3-trådiga funkar dock utan problem. Har du testat båda?

Den 2-trådiga funkar säkert fint, men jag hade en liten bebis med mig på kursen, så det var svårt att hålla uppmärksamheten på symaskinen. :wink: Men som sagt, den tretrådiga har jag aldrig haft problem med.
Intressant!
Jag provade bara den 2-trådiga på kursen som ingick i köpet,, eftersom hon som höll i den tyckte att den var bäst. Hon hade aldrig fått till den 3-trådiga sa hon... Jag har bara provat den 2-trådiga här hemma än av den anledningen. Men nu ska jag prova den 3-trådiga. Hoppas den funkar för mig också!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?