Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av johanna
Satt och bläddrade i min bok om att sy barnkläder och attans vad det kliar i fingrarna :) Imorrn blir det ett besök på Ohlssons!

Det finns en beskrivning på huvtröja i boken - visst är det väl bara större barn som klättrar i klätterställning och sånt som inte bör ha tröja med fastsydd huva? Eller hur är det egentligen? Jag fick för mig att det borde vara rätt praktiskt att ha huvtröja på en liten bebbe under sjalen - inget drag i nacken! Vad tror ni?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Sanna har alltid fastsydd luva mot drag och jag tror som du, först vid trädklättring blir det farligt :D
Användarens profilbild
Av johanna
Ja jag hoppas ju verkligen att den inte tänker klättra i några träd än på ett tag :lol: Får ta och skramla ihop nån huvtröja stl 56 (!) då kanske... Åh vad ROLIGT jag ska ha imorron! Jag och min symaskin ska ha kvalitetstid tillsammans :D (Malte ska sova hos farmor.)
Användarens profilbild
Av korell
Ville bara tacka för att ni uppmärksammade mig på risken med fastsydda huvor! Har aldrig slagit mig tidigare. :oops: (och ändå tänker jag på att katten ska ha resår i sitt halsband)
Det är la ett tag kvar innan Zelda klättrar omkring, och jag kommer nog ändå att använda detta otroligt praktiska klädplagg, men nu är jag iaf medveten om vad som i värsta fall skulle kunna hända.

Så tack då :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?