Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är det någon här som har designat sina namnband själv? Dvs som inte använder mallen på tex minanamnband.se. Jag har fått hjälp att utforma en snygg logga och undrar nu var jag ska beställa banden ifrån.
Panakeia skrev:mina e precis påväg hit därifrån!!

Bild

Gissa vilken som e min! ;-)
Vad roligt att du beställt därifrån. Jag har endast kikat in på sidan och hållt i fringrarna. Hur mycket kostade det och vilken typ valde du?
Och berätta hur det blev! :mrgreen:
Titinea skrev:
Panakeia skrev:mina e precis påväg hit därifrån!!

Bild

Gissa vilken som e min! ;-)
Vad roligt att du beställt därifrån. Jag har endast kikat in på sidan och hållt i fringrarna. Hur mycket kostade det och vilken typ valde du?
Och berätta hur det blev! :mrgreen:
de kostade 79 dollar för 600 stk - hur de serut får du gissa på bilden :wink: iom att jag inte får göra reklam på forumet kan jag inte skriva ut vilka som en mina...
Titinea skrev:
Panakeia skrev:Nu har jag fått dem!! de e superfina!!!! :tumup:
Hur länge tog det från att du beställde?
det tog ganska precis två veckor. Då har det varit rätt mycket för dem nu, de flaggade för längre leveranstider, pga det kinesiska nyåret som just avslutats, det var endel att jobba igen tydligen efter det...
åh vad fina de blev verkligen, vad har du för storlek på dina? ser så där lagom stora ut som jag vill ha det. Men jag fattar inte hur jag skall designa dessa. Vart kommer blomman ifrån, den var jättesöt.

har du någon koll på om man kan beställa färre än 300 st? vill gärna ha flera sorter men inte 300 av varje.
sarah* skrev:åh vad fina de blev verkligen, vad har du för storlek på dina? ser så där lagom stora ut som jag vill ha det. Men jag fattar inte hur jag skall designa dessa. Vart kommer blomman ifrån, den var jättesöt.

har du någon koll på om man kan beställa färre än 300 st? vill gärna ha flera sorter men inte 300 av varje.
de är 2* 5 cm - precis lagom stora!
Du designar väldigt smidigt, nämligen genom att skicka bilden/texten eller så som du vill ha det, till dem via mail - och talar om hur du vill ha det - så får du tillbaka ett färdigt förslag som du sedan kan bolla med dem tills du är nöjd. När du är det så beställer du på deras etsy sida ...gissar att jag hade nån form av kod, bekräftesegrej eller likande... eller om de parade ihop prototypen med mailen kanske? :hmm:
De e superbra att maila med!

Om man kan beställa färre vet jag inte... maila ;-) å fråga!

Blomman har grannen (lillie på gladagrodan)specialdesignat åt mig! ;-) Hon har hjälpt mig med hela designen på lapparna....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?