Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Har letat efter kantband som är fint. Tycker många plagg man köper har så fina man hittar inga att sy med. Har nu hittat bomullskanter som är så fina.....färgat och det blev såååå fint!!!!! :love: La det bara räta mot räta, overlockade, vände rätt och sydde en raksöm några mm innanför! Superlätt!!!!

Bild
Bild Bild
Senast redigerad av naimiez den ons mar 17, 2010 18:58, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av naimiez
Syaffären.....vet inte vad man ska söka på på internet....kanske virkad eller knypplad spets eller band
Av Britt
Jättesnyggt!
Användarens profilbild
Av binaem
Vad fint och vilken bra idé att färga
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:app: Kalasfint!

Förövrigt heter det uddspets och just den du har där finns i ca 30 färger och finns hos återförsäljare av Trend-tex produkter. Ev hos andra också men det vet jag inte. :)
Användarens profilbild
Av naimiez
McMorrigan skrev::app: Kalasfint!

Förövrigt heter det uddspets och just den du har där finns i ca 30 färger och finns hos återförsäljare av Trend-tex produkter. Ev hos andra också men det vet jag inte. :)
TACK!!!!! :loving: :vågen: Äntligen....jag som hade tänkt kontakta dig och höra om du visste ;)
Användarens profilbild
Av amöba
Snyggt! Och fina W :loving:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
naimiez skrev:
McMorrigan skrev::app: Kalasfint!

TACK!!!!! :loving: :vågen: Äntligen....jag som hade tänkt kontakta dig och höra om du visste ;)
:lol: Klart jag vet. Hade säljaren hos mig för ngn månad sedan..... :wink: 8) Det är mycket spets nu..... :tumup:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?