Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
Jag SKA lära mig sticka, även om det känns som ett Mission Impossible emellanåt...

Mitt största problem är att jag inte kan rätta till mina misstag.
Om jag gör fel kan jag inte gå tillbaka eller repa upp och börja om mitt i stickningen...

:help:

Jag fattar inte hur man gör. Jag ser inte hur jag ska plocka upp maskorna på stickan.
Det är stressande, eftersom jag då MÅSTE göra rätt på första försöket, annars blir jag sittandes med skiten, tills jag träffar ngn som kan hjälpa mig.

Tips?
Idéer?
Kunskap?
Länkar?
Skolor?
Anything!!
:help:
Testa medvetet att göra fel på nåt ställe, så gör jag ibland om jag har fastnat. Släpp av en maska LÅNGSAMT och se hur den beter sig. Dra ut den, plocka upp och ner och greja, så brukar man få till strukturen efter ett tag.
Innana skrev:Testa medvetet att göra fel på nåt ställe, så gör jag ibland om jag har fastnat. Släpp av en maska LÅNGSAMT och se hur den beter sig. Dra ut den, plocka upp och ner och greja, så brukar man få till strukturen efter ett tag.
Det är ett jättebra sätt, så gjorde jag när jag lärde mig. Jag hade en liten stickning som jag testade en massa olika saker på :tumup:
Sticka en provlapp, och testa att släppa en maska på den. Sedan testar du att släppa den nästan hela vägen ned.
Det är skitbra övning. Tillslut blir man inte rädd för att tappa längre.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?