Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av He.ma
Äldsta dottern ska ha skol-OS i skolan på fredag o deras klass ska vara Canada så då fick mamma plocka fram garn o virk-krok så att det verkligen syns vilket land dottern "kommer ifrån" på OS :wink:
Bild
den dög tydligen "mamma får jag använda den här mössan sen efteråt oxå?" :D
och när ena dottern fick en ny mössa så ville pappan oxå ha en men inte då i Canadas färger utan mer "svenskt"
Bild
(meningen va att det skulle stå "snart pappaledig" på en av svarta ränderna o sen skulle man få kryssa "snart" om ca 2v men det blev inga bra bokstäver :roll: och det är dubbelt garn gult/blått på de andra ränderna...)
Användarens profilbild
Av Tussilago74
Kaja skrev:Snyggt! Mamma uppmärksammade mig på att svenska landslaget har snygga virkade mössor! Funderar på om man kan göra sådana själv kanske??
ja de vore något! Vill med ha! :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
Tussilago74 skrev:
Kaja skrev:Snyggt! Mamma uppmärksammade mig på att svenska landslaget har snygga virkade mössor! Funderar på om man kan göra sådana själv kanske??
ja de vore något! Vill med ha! :D
har också kikat på det, men har inget bra garn hemma. ...
Användarens profilbild
Av He.ma
Tack Det fanns ett mönster på sk "OS-mössa" (blå/gul randig) i VLT (vestmanlands länstidning) som min syster virkat o hon va så snäll så hon sms:a mig mönstret :vågen: Har virkat lite annorlunda mönster tidigare, den här är mer platt uppepå dom andra jag gjort har varit mer skålformade direkt från start eh fatta nån va jag mena :whut:

Dottern ville absolut ha med sig mössan till skolan idag "mamma jag måste ju få visa den snälla" så den hade fått godkännt av både fröken o klasskamrater :wink:
Användarens profilbild
Av Kaja
He.ma skrev:Tack Det fanns ett mönster på sk "OS-mössa" (blå/gul randig) i VLT (vestmanlands länstidning) som min syster virkat o hon va så snäll så hon sms:a mig mönstret :vågen: Har virkat lite annorlunda mönster tidigare, den här är mer platt uppepå dom andra jag gjort har varit mer skålformade direkt från start eh fatta nån va jag mena :whut:

Dottern ville absolut ha med sig mössan till skolan idag "mamma jag måste ju få visa den snälla" så den hade fått godkännt av både fröken o klasskamrater :wink:
Snacka om att stressa livet ur alla andra föräldrar, för nu lär väl en hel skolklass springa hem till sina föräldrar och OCKSÅ vilja ha en canadamössa!
Användarens profilbild
Av He.ma
Kaja:hahaha va på utv.samtal med dotter idag o då sa fröken att Fredrika föreslagit "min mamma kan sy en såndär banderoll som vi bär in på invigningen som det står Canada på" och vad gör man :wink: (ställer upp) hon passa lillasyster (1åring) så fixa jag den ikväll få se om jag hinner få in fotot. Men sen kom nästa: mamma vi ska nog ha likadana mössor båda två som bär kan du virka en till? :roll: (samtidigt är det charmigt med en 10-åring som bubblar av en massa ideér o nu längtar hon till lörd när hon o jag själva ska åka på syfestivalen :heart: )
Användarens profilbild
Av äpple
Här finns mönstret längst ner på sidan: http://trassel.se/
Av Hell Cat
Finns mönster på svt:s hemsida! De är verkligen supersnygga!
Av Britt
Jag har nu köpt garn till ett par stycken. Ungarna ville ha. Garnet har varit slut i flera dagar, men nu hade det kommit hem i min favoritbutik :vågen: ! Eftersom man virkar med stl 8 måste det väl gå fort? Visst gör det?
Av Britt
Det gick fort men ser inte ut som på bilden i tidningen. Och den blev så stor att jag skickat den till mamma som har större huvud än jag. Vad hon kommer att bli förvånad över att få paket!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?