Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jodå, jag har handlat där flera gånger. Snabb och korrekt leverans! :tumup:
Några reklamationer har jag inte behövt göra så hur de är med dem vet jag inte dock.

Undra om inte Knyttet&K känner till någon av dem som ligger bakom butiken irl också? Har för mig det... eller om det är nån här inne som sagt att de bor i närheten och brukar åka dit, till den fysiska butiken? :hmm:
Av knutschen_lee@hotmail.com
Knyttet & K skrev:Ja, hon är jättebra! Både jag och solängel känner henne irl :tumup:
Vad bra :vågen:
melon skrev:Jättesnabb! Jag beställde och betalade garn på söndagen och det låg i bevlådan på tisdagen :vågen:
OJ! Det var snabbt, känns som att inte ens betalningen kan gå så snabbt.:)

Nu är jag inte ett dugg orolig.:) Tack. Men jag har lärt mig att man ska vara lite försiktigare nu. Hade beställt mycket från pippilotta, och sen läste jag massa om dom, bla om fakturor somkom utan att man fått saker (och det var tydligen svårt att bestrida dem). Och vad jag bedömde förut tyckte jag dom var bra med seriös sida och allt, men skenet kan bedra.:(
Användarens profilbild
Av ellla
Jag har också bara positivt att säga om 3stickor!

Fick exempelvis suverän hjälp i somras när min sticka gick av...
Jag beställde och betalade i torsdags och i mrose fick jag ett mail att det var klart och betalt och skickat. Spännande att se om det kommer i mrogon eller tisdag.:) Jag beställde fina knitpro stickor, rosa :loving: fanns inget "paket" någonstans, så jag fick plocka alla separat, men det blev inte så mycket dyrare, men jag får ingen väska... Men jag kan ju sy en, kanske.. :hmm:
Av Sia
knutschen_lee@hotmail.com skrev:Jag beställde och betalade i torsdags och i mrose fick jag ett mail att det var klart och betalt och skickat. Spännande att se om det kommer i mrogon eller tisdag.:) Jag beställde fina knitpro stickor, rosa :loving: fanns inget "paket" någonstans, så jag fick plocka alla separat, men det blev inte så mycket dyrare, men jag får ingen väska... Men jag kan ju sy en, kanske.. :hmm:
Jag tänkte beställa sånna och sy ett fodral och ge till mamma i födelsedagspresent så jag vill gärna se hur ditt blir. :)
Av Britt
Jag har bara gott att säga om dem. Jag ville ha strumpstickningsset 20 och 10 cm som fanns på den europeiska hemsidan och inte i Sverige. Hon fixade seten direkt från Indien och fort gick det! Jag har handlat flera gånger och det har gått mycket snabbt och smidigt.
:vågen: Nu har de kommit!:) Beställde i torsdagskväll och fick dem idag, och på något konstigt sätt har hon till och med hunnit se betalningen innan hon skickade!

Nu skämms man nästan att man blivit så misstänktsam mot för mig nya internetbutiker :oops:

Nu ska jag se om jag får till något fodral... Köper man ickerosa så finns det lyxkit och då får man ju väskan, men jag har en viss kärlek till rosa.:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?