Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Äntligen har Vidar fått sin tröja som han har tjatat om i några dagar. Mönstret är från Ottobre 1/2010, storlek 98 bredd och 104 längd. Med facit i hand hade jag kunnat göra en ren 98, men det beror nog mest på att jag la till en mudd i nederkant också. För att få ett hum om storleken så var Vidar 102 cm lång och vägde knappt 16 kg i november, kanske kan man lägga till nån cm till på längden nu.

Bild

Det är några småsaker kvar dock, men han ville så gärna ha den på en gång. :lol:

(Byxorna är det Marine78 som har sytt, de är ordentligt välanvända. :heart: )
Användarens profilbild
Av Fryle
zandrama skrev:Var den så ful? ;)
Inte alls! Jättefin tycker dottern och jag.
Användarens profilbild
Av MuuM
Un-Der-Bar!!! Skulle passa finfint med de vackra orangea byxorna vi fick av Bubbi, sydda av någon här som jag inte minns vem. Om du skulle ha lust att sy en till, alltså. ;-)
Användarens profilbild
Av zandrama
MuuM skrev:Un-Der-Bar!!! Skulle passa finfint med de vackra orangea byxorna vi fick av Bubbi, sydda av någon här som jag inte minns vem. Om du skulle ha lust att sy en till, alltså. ;-)
Fast den är gul och inte orange. Färger och skärmar. :roll:
Sen vågar jag faktiskt inte säga att jag kan/har lust att sy en till. Min kreativitet är väldigt opålitlig. :oops:
Användarens profilbild
Av MuuM
zandrama skrev:
MuuM skrev:Un-Der-Bar!!! Skulle passa finfint med de vackra orangea byxorna vi fick av Bubbi, sydda av någon här som jag inte minns vem. Om du skulle ha lust att sy en till, alltså. ;-)
Sen vågar jag faktiskt inte säga att jag kan/har lust att sy en till. Min kreativitet är väldigt opålitlig. :oops:
Åh, det är helt ok! Jag är precis likadan. :-D Ta det som beröm!!!
Användarens profilbild
Av zandrama
MuuM skrev:
zandrama skrev:
Åh, det är helt ok! Jag är precis likadan. :-D Ta det som beröm!!!
Det är klart jag gör! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av tesoj
Vilken fin. Ser jätteskön ut.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag kan meddela att den har päls på sig. :lol:
Av Marine78
Det var en gladprickig tröja. Synd att jag inte har tyget själv för det skulle vara urcoolt att matcha upp dessa byxor med:

Bild

Härligt att höra att byxorna är omtyckta. Jag skall försöka mig på en ny omgång till mina egna kids för det finns fortfarande lite tyg kvar *ler*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?