Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mumskickan
Nu FÅR jag inte köpa mer tyg,jag har HÖGAR med tyger, men ändå blir man sugen på att köpa mer......
Min sambo tycker inte om mitt favvouttryck "det kan ju vara bra att ha"
:oops:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Bissa skrev:det finns en ny tygaffär med vad jag sett låga priser på djurgårdsgatan (korsning djurgårdsgatan/(barnhems el. elsa bränn..?) :lol: bara så du vet :Hahaa:

JAjajjajaaaaa!

Bissa? Mumskickan? Har ni varit där? Jag är halvt lyrisk att det ska öppna (har öppnat???) en ny tygaffär. Och SÅÅÅÅ nära barnens farmor och farfar. Då kan de leka där när jag klämmer på tyger i lugn och ro. :D

Snacka om att jag är smått understimulerad efter 3 veckor med sjuka barn :tutte: :hellu:

Hoppas bara att de har några fina tyger. Fast idag när jag kom hem med Åhlenstyger ("bara tretti kroner metern veeeetdu") så verkade mina sambo lite trött. Tror det är dags att "låta" honom beställa lite skivor snart... :oops: :roll:
Av Mumskickan
Ja, det läste jag ju i tidningen! Det är ju farligt nära oss :shock: Men var inte det bara en begränsad tid?
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Mumskickan skrev:Ja, det läste jag ju i tidningen! Det är ju farligt nära oss :shock: Men var inte det bara en begränsad tid?
Begränsad tid? :shock: Hoppas de är kvar till slutet av månaden iaf :roll: :lol:
Av Mumskickan
Jag tror att det var tom den 28:e
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Mumskickan skrev:Jag tror att det var tom den 28:e
Ja, minst till den 28e. Jag var där idag och det fanns en hel del att fingra på :shock: LIVSFARLIGT!!!! :shock:

Möbeltyger, gardintyger, lite "mode"....

Varför har man inte fler fönster undrar jag? :roll: och mer pengar *grrrr* :twisted:
Användarens profilbild
Av vanja77
jag använder oxå uttrycket "det kan ju vara bra att ha" rätyt så frekvent och min kära blivande man blir lätt grön i ansiktet var gång han hör det
:D
Av Mumskickan
Jo, men det KAN ju faktiskt vara bra att ha :)
Av Mumskickan
Sara: Vet du om de har öppet på söndagar?
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Mumskickan skrev:Sara: Vet du om de har öppet på söndagar?
Han sa att de skulle ha öppet hela dagarna fram till 28e. Jag var där strax innan 18 igår lördag, så de har säkert öppet idag. :D
Av Mumskickan
Hmmmm, kanske skulle ta en liten tur dit när Alva vaknat :)
Av Mumskickan
Var där idag, och de hade ju SÅ mycket! Jättefina tyger!
Köpte inte så mycket nu, men jag kommer nog gå dit snart igen har jag en känsla av :) Fanns en del tyg som skulle lämpa sig till en sele
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Mumskickan skrev:Var där idag, och de hade ju SÅ mycket! Jättefina tyger!
Köpte inte så mycket nu, men jag kommer nog gå dit snart igen har jag en känsla av :) Fanns en del tyg som skulle lämpa sig till en sele
Ja, eller hur?!!! Fina möbeltyger/canvas. Mörkgrå var fin, röd, mörkgul ... *vill ha, vill ha, vill ha*
Av Mumskickan
Jag skulle ha kunnat handla hur mycket som helst! Synd att plånboken sätter gränser (och sambon :roll: )

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?