- lör jan 30, 2010 15:51
Jag skulle ha beställt namnband för länge sedan, men jag kan ju bara inte bestämma mig för hur jag vill ha dem
Från början hade jag tänkt att jag skulle ha bruna namnband med orange text, med namnet Kvarnvik, det är nämligen vårt efternamn. Sen började jag vela om färgen och kom fram till att det nog var bättre med brunt och turkos. Sen trixade jag lite på minanamnband.se och fick till en design som jag gillade, bestämde mig iaf för brunt och orange och var klar att beställa, puh!
Nu har jag börjat vela om namnet
Jag vet inte om jag vill ha vårt efternamn på allt jag syr. T ex om jag ger bort kläder till syrran, så vill hon kanske inte ha vårt namn på... Om jag ska ha kläder som jag har sytt vill jag nog inte ha mitt efternamn på dem
Men vad ska jag ta istället? Kan någon hjälpa mig komma på nåt fyndigt, inte för barnbetonat? Jag heter Kristin och kallas ofta för Titti, jag både syr och stickar. Jag skulle gärna ha något som bestod av två ord, för jag tycker att &-tecknet är så fint
Egentligen skulle jag nog helt enkelt ta något som anspelar på byn där vi bor, för den börjar med "vele"

Nu har jag börjat vela om namnet

Men vad ska jag ta istället? Kan någon hjälpa mig komma på nåt fyndigt, inte för barnbetonat? Jag heter Kristin och kallas ofta för Titti, jag både syr och stickar. Jag skulle gärna ha något som bestod av två ord, för jag tycker att &-tecknet är så fint

Egentligen skulle jag nog helt enkelt ta något som anspelar på byn där vi bor, för den börjar med "vele"