Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
Ja jisses, jag var på second hand och handlade massor av tyg som resulterade i en Mei Tai. Jag är jättenöjd :vågen: :vågen:
Vovven fick testa den först då dottern vägrade:
Bild

Men sen gick hon med på det ändå efter lite övertalning :twisted:
Bild

Jag var lite rädd från början att det skulle bli krångligt då jag är gravid och magen börjar puta ordentligt men jag tog till lite extra på midjeremmarna och då blev de alldeles lagom och kommer nog funka sen också...
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Ja hon är snäll lilla vovven, hon har fått prova den två gånger nu, första gången mitt i natten när dottern sov och den var helt nysydd och jag var tvungen att prova den direkt och så nu när vi skulle fota och dottern inte ville vara med.

Det allra bästa är att tyget är 2 gardiner som jag hittade på second hand, totalt har tyget kostat 35 kronor och då har jag en hel del kvar av både det vita och det röda. Det bruna är helt slut dock men det var meningen... Jag verkligen älskar second hand :)

Tack så mycket för uppskattningen :) Det är jätteroligt att visa den för folk som vet vad det är för någonting :P Visade den för mamma och sambon, grannen och en äldre dam men ingen av dem fattade egentligen vad det var jag hade gjort för någonting och ingen av dem var väl egentligen intresserad av vad det var :P Verkligen tacksamt det här ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?