Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag kan sy men inte virka.

Så nu undrar jag om någon kan hjälpa mig, alltså vi gör ett byte.

du virkar mig lite leksaksmat och jag syr något till ditt barn.

jag skulle vilja har ägg med skal

korv, köttbullar, några frukter osv.

Någon som är intresserad?
jag kan gärna virka lite, måste bara se att jag har garn hemma, när du skriver ägg med skal vill du då bara ha som en oknäckt ägg eller vill du att man ska kunna dela upp ägget i skal, vita och gula?
jag skulle vilja ha 4 st oknäckta ägg.

korv typ hot dogs, gärna bröd oxå om det går, kanske 2 utan bröd eller en med bröd.

någon frukt kanske

kan man virka köttbullar tro? i så fall några sådan.

alltså jag vet ju inte hur lång tid och hur mycket jobb det är med virkningen.

vilken tyg av plagg vill du ha i utbyte och vilken storlek?
det ska nog gå bra, hoppas jag hahhah, jag var tvungen att få igång virkhanden så jag har gjort några svampar, men dom kan lill a ta om du inte vill ha dom.
enda problemet är att jag måste hitta garn i rätt färger, men de ska nog lösa sig, annars är det inte så supermycke jobb.

vill gärna ha ett plagg som både pojke och flicka kan ha och i storlek 50/56 eller 60, kanske en pyjamas, sån där som ser ut som en klänning som man kan dra ihop längst ned eller liknande
ja de kanske jag menar, trodde sovpåse va en sån som va ihopsydd i botten utan ärm, vill gärna ha med en kort ärm, typ en lång t-shirt med dragsko längst ned så man kan dra ihop så fötterna göms.
gick de å förstå. kan se om jag hittar nån bild nånstans, kanske lättare
fast du vill ha kort ärm och inte lång, isåfall vet jag vad du menar, lindex och pop brukar ha sådana ju. eftersom jag aldrig sytt det förut så kanske jag inte klarar det men då får du något annat. som jag oxå hoppas du blir nöjd med förståss.
har du sytt t-shirt nån gång?
då kan du bara förlänga den en bit så kan jag sy dragsko själv om det skulle vara enklare(?)
annars blir jag självklart glad för vad jag än får bara det är unisex
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?