Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8236815
Bubbi skrev:
tinaw skrev:Ett sånt här har jag beställt nu... Sjalbarn är en dyr hobby :mrgreen:

Bild
:love:
Jag skulle vilja ha ett för knitpros
Jag köpte ett jättefint stickfodral för knitpros från Eva i Stäket nu innan jul.
Användarens profilbild
Av tweed
#8236817
Jag har länge tänkt fixa något slags fodral till mina knit pro, men inte kommit till skott, sökte lite på etsy, men jag hittar ingen som har gjort något sådant. Jag vill ha något som är nättare än plastnecessären som följer med, det blir så lätt att man knör ner en massa andra prylar där :roll:
#8236862
kvarnvik skrev:Jag har länge tänkt fixa något slags fodral till mina knit pro, men inte kommit till skott, sökte lite på etsy, men jag hittar ingen som har gjort något sådant. Jag vill ha något som är nättare än plastnecessären som följer med, det blir så lätt att man knör ner en massa andra prylar där :roll:
http://www.staketshantverk.com/forvaringsfodral/ ;-)
Användarens profilbild
Av MuuM
#8236868
tinaw skrev:Vad är knitpro?
Något som kommer kosta dig pengar. ;-)
#8236906
Roliga sjaltips?
Jag vill sticka en sjal till min syster i födelsedagspresent och eftersom jag gissar att jag kommer ha max 30 min sticktid per dag vill jag börja i god tid. Jag vill ha nåt roligare än skiraste sjalen, men den får inte vara för komplicerad för då kommer jag nog bli less då jag har så korta sticksessioner. Jag gillade Annis, men en sån fick min andra syster. Jag tror det ska vara en lite större sjal också.
Harunin är jag sugen på, men de jag sett är ganska små, är det lätt att göra den större?
Användarens profilbild
Av ellla
#8236912
Knyttet & K skrev:Roliga sjaltips?
Jag vill sticka en sjal till min syster i födelsedagspresent och eftersom jag gissar att jag kommer ha max 30 min sticktid per dag vill jag börja i god tid. Jag vill ha nåt roligare än skiraste sjalen, men den får inte vara för komplicerad för då kommer jag nog bli less då jag har så korta sticksessioner. Jag gillade Annis, men en sån fick min andra syster. Jag tror det ska vara en lite större sjal också.
Harunin är jag sugen på, men de jag sett är ganska små, är det lätt att göra den större?
Jag gillade haruni!
Det är bara att öka i grundmönstret om du vill ha den större. Eller välj ett grövre garn!
Men det står i instruktionerna hur man gör den större!
#8236917
ellla skrev:
Knyttet & K skrev:Roliga sjaltips?
Jag vill sticka en sjal till min syster i födelsedagspresent och eftersom jag gissar att jag kommer ha max 30 min sticktid per dag vill jag börja i god tid. Jag vill ha nåt roligare än skiraste sjalen, men den får inte vara för komplicerad för då kommer jag nog bli less då jag har så korta sticksessioner. Jag gillade Annis, men en sån fick min andra syster. Jag tror det ska vara en lite större sjal också.
Harunin är jag sugen på, men de jag sett är ganska små, är det lätt att göra den större?
Jag gillade haruni!
Det är bara att öka i grundmönstret om du vill ha den större. Eller välj ett grövre garn!
Men det står i instruktionerna hur man gör den större!
Jag tänkte sticka i lite robustare garn. Jag gissar att hennes unge tycker det är lika roligt som mina att stoppa in fingrarna i hålen och dra när de sitter på ryggen :lol: Jag har fått ganska många hål i mina tunnare sjalar.
Användarens profilbild
Av tinaw
#8236954
kvarnvik skrev:Jag har länge tänkt fixa något slags fodral till mina knit pro, men inte kommit till skott, sökte lite på etsy, men jag hittar ingen som har gjort något sådant. Jag vill ha något som är nättare än plastnecessären som följer med, det blir så lätt att man knör ner en massa andra prylar där :roll:
http://www.etsy.com/search_results.php? ... e&ref=auto

Är det inte såna här?
Användarens profilbild
Av tweed
#8237057
tinaw skrev:
kvarnvik skrev:Jag har länge tänkt fixa något slags fodral till mina knit pro, men inte kommit till skott, sökte lite på etsy, men jag hittar ingen som har gjort något sådant. Jag vill ha något som är nättare än plastnecessären som följer med, det blir så lätt att man knör ner en massa andra prylar där :roll:
http://www.etsy.com/search_results.php? ... e&ref=auto

Är det inte såna här?
Där fanns det ju :D Jag sökte på knit pro och då kom det inte upp något lämpligt. Här fanns ju en del inspiration 8)
Av Ponyo
#8237177
kvarnvik skrev:
tinaw skrev:
kvarnvik skrev:Jag har länge tänkt fixa något slags fodral till mina knit pro, men inte kommit till skott, sökte lite på etsy, men jag hittar ingen som har gjort något sådant. Jag vill ha något som är nättare än plastnecessären som följer med, det blir så lätt att man knör ner en massa andra prylar där :roll:
http://www.etsy.com/search_results.php? ... e&ref=auto

Är det inte såna här?
Där fanns det ju :D Jag sökte på knit pro och då kom det inte upp något lämpligt. Här fanns ju en del inspiration 8)
Denna hade tom nr i sig :love:
Användarens profilbild
Av melon
#8237266
Bubbi skrev:
kvarnvik skrev:
tinaw skrev:
kvarnvik skrev:Jag har länge tänkt fixa något slags fodral till mina knit pro, men inte kommit till skott, sökte lite på etsy, men jag hittar ingen som har gjort något sådant. Jag vill ha något som är nättare än plastnecessären som följer med, det blir så lätt att man knör ner en massa andra prylar där :roll:
http://www.etsy.com/search_results.php? ... e&ref=auto

Är det inte såna här?
Där fanns det ju :D Jag sökte på knit pro och då kom det inte upp något lämpligt. Här fanns ju en del inspiration 8)
Denna hade tom nr i sig :love:
Skoj att se! :app: Jag har länge tänkt sy en med nummer i men jag har ju ingen sån fancy symaskin som kan brodera så jag får göra det för hand eller kanske trycka dit?
  • 1
  • 284
  • 285
  • 286
  • 287
  • 288
  • 289
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?