Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
har gjort mjuk chokladkola idag med barnen som de ska få ge bort i julklapp. finns det nån enkel ask man kan göra att ge bort dem i? tänkte lägga dem i en plastpåse först så de inte torkar, men tänkte sen stoppa påsen i asken.
Användarens profilbild
Av SoFaD
tack! ska kolla dem :-) tyvär har vi ingen färg i skrivaren dock... men det kanske går att lösa på annat sätt. :-)
Användarens profilbild
Av Bowzee
SoFaD skrev:tack! ska kolla dem :-) tyvär har vi ingen färg i skrivaren dock... men det kanske går att lösa på annat sätt. :-)
annars kan du skriva ut mönsterna och rita av det på finare papper :D
Användarens profilbild
Av Scilla
Ah, måste tassa. Ett återkommande problem detta: Hur ge bort hemgjort godis i fin ask utan att asken i sig kostar mer än vad en färdigköpt godisask gör...
Användarens profilbild
Av SoFaD
Scilla skrev:Ah, måste tassa. Ett återkommande problem detta: Hur ge bort hemgjort godis i fin ask utan att asken i sig kostar mer än vad en färdigköpt godisask gör...
ett annat år gav vi i glasburkar med guldigt lock, har nog varit marmelad av nåt slag i dem, men nu hade jag inte så många att jag ville ge bort dem. det är ett problem det där med att ge bort godiset fint!
Användarens profilbild
Av Scilla
SoFaD skrev:
Scilla skrev:Ah, måste tassa. Ett återkommande problem detta: Hur ge bort hemgjort godis i fin ask utan att asken i sig kostar mer än vad en färdigköpt godisask gör...
ett annat år gav vi i glasburkar med guldigt lock, har nog varit marmelad av nåt slag i dem, men nu hade jag inte så många att jag ville ge bort dem. det är ett problem det där med att ge bort godiset fint!
Färgad cellofan köpte jag något år och gjorde fina påsar. Men det finns ju risk att godiset klumpar ihop, eller bara att det inte ser lika fint ut (han man nu stått och gjort tjusiga praliner vill man ju att de ska synas liksom :wink: ).
Av surftrollet
Om jag inte hade färgskrivare så skulle jag förmodligen ritat ett enkelt askmönster själv... eller, det är vad jag gör ändå ;), men om jag skulle utnyttja resurserna på nätet så skulle jag skriva ut något enkelt askmönster, klippa ut dra med något hårt längs där vecken ska vara och sedan klistra t ex japanpapper på utsidan innan ihopmonteringen, eller stämpla något enkelt mönster, rita några girlanger, stansa/skära några dekorativa hål, klistra på presentsnöre och nån extra dekoration på locket...
http://familycrafts.about.com/cs/colori ... mplate.htm är väl så enkelt det blir, lätt att dekorera på.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?