Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Björklöv
Tänkte jag skulle köpa nått "pyssligt" till min svägerska i julklapp. Hon syr främst, mest barnkläder ffa till sina tvillingpojkar. (Och för er som följer sådana bloggar så går hon under namnet myssel)

Men jag har inte kommit på nått bra :hmm: så nu får ni alla GDS:are hjälpa till!!! Kom med tips, högt som lågt :vågen:
Användarens profilbild
Av Kaja
Skärmatta med rullkniv är väldigt praktiskt. Eller en sådandär skärapparat som Fiskars har (finns fler) som man kan skära papper med. Jag använder den och gör mina etiketter med, julkorten och beskär lite av varje med dem. Superpraktisk!

Annars är väl allt sådantdär som man skulle vilja ha, men inte har råd med bäst som julklapp.

Jag hittade en fållguide (typ pfifficus) i metall som kostade säkert 250 kronor. Helt omotiverat att köpa själv, men jag skulle bli kanonglad för en sådan.

En riktigt bra tygsax.

Gottepåse med snygga knappar, satängresår, applikationer, extra undertrådspolar till symaskinen (man har aldrig tillräckligt många!), kanske lite spets eller så...

Eller, om du vill lyxa lite så skulle jag nog typ maila till Bibbi och beställa ett sådantdär grundkitt med trådrullar i alla färger... http://www.sysidan.se/cldownload/CompanyPicture-23.pdf Själv har jag jättemycket tråd, men det är alltid luckor i färgerna och att äntligen få ordning på trådröran vore fint!
Användarens profilbild
Av Björklöv
Tack för superbra tips. Ska kolla runt lite idag

Nån annan som har nå' andra idéer?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?