Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

har inte panduro sådanna? där har jag köpt tidigare iallafall
men styrka har jag ingen aning om :hmm:
Av tumbler
Knyttet & K skrev:
LillaG skrev:Vi har jättestarka magneter från Clas Ohlson. Maken sa att de heter neodym-magneter. De liknar de här, fast vi har inga hål i våra: http://www.clasohlson.se/Product/Produc ... d=53503650 . De verkar finnas i flera varianter.
De ska jag kolla på. Hål vore ju toppen, då kan man sy dem direkt i tyget.
MEn så dyra de är från Clas Ohlson! :shock:
Knyttet & K skrev:
saker skrev:http://formina.se/list_varugrupp.asp?t= ... 12&lang=sv

ska verkligen vara superstarka, kan ju vara bra om de ska vara inuti mjukisdjur :)
Fast frågan är om de blir för starka? Det kommer ju bara vara två lager tyg emellan.
Jag tror de blir för starka. Tror att tyget kommer gå sönder efter ett tag om de använder de magneterna. De är små men starka.
thanisa skrev:
Knyttet & K skrev:
saker skrev:http://formina.se/list_varugrupp.asp?t= ... 12&lang=sv

ska verkligen vara superstarka, kan ju vara bra om de ska vara inuti mjukisdjur :)
Fast frågan är om de blir för starka? Det kommer ju bara vara två lager tyg emellan.
Jag tror de blir för starka. Tror att tyget kommer gå sönder efter ett tag om de använder de magneterna. De är små men starka.
Tror du att Clarranmagneterna också blir för starka? De har en häftkraft på 0,8 kg.

Vad kan vara lämpligt? Vanliga magneter kanske räcker. Det blir ju inte någon större tyngd. Jag ska sy metspö med tillhörande mjuka fiskar.
Av tumbler
Du skrev att du ville ha magnet i fiskespöt också... men det ska väl bara vara i ena änden så att säga? Altså i fisken ELLER i spöet... och då metall som magnet fäster på i andra änden... MAgnet mot magnet knuffar bort varandra. Eller tänker jag fel nu? :hmm:
Sagas mamma skrev:Du skrev att du ville ha magnet i fiskespöt också... men det ska väl bara vara i ena änden så att säga? Altså i fisken ELLER i spöet... och då metall som magnet fäster på i andra änden... MAgnet mot magnet knuffar bort varandra. Eller tänker jag fel nu? :hmm:
Jag skulle ha andvänt magnet till fiskespöt och sytt in plåtbrickor i fiskarna, sånna man har när man har när man skruvar finns ofta att köpa på lösvikt i järnhandeln.
Av tumbler
Sia skrev:
Sagas mamma skrev:Du skrev att du ville ha magnet i fiskespöt också... men det ska väl bara vara i ena änden så att säga? Altså i fisken ELLER i spöet... och då metall som magnet fäster på i andra änden... MAgnet mot magnet knuffar bort varandra. Eller tänker jag fel nu? :hmm:
Jag skulle ha andvänt magnet till fiskespöt och sytt in plåtbrickor i fiskarna, sånna man har när man har när man skruvar finns ofta att köpa på lösvikt i järnhandeln.
Det blir billigare i alla fall! :D du menar såna med hål i mitten, eller hur?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?