Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
Hej alla pysslisar!
Tänkte komma med ett litet tips...
Jag har börjat göra små hängen (berlocker) att ha till mitt halsband med superfina namnbrickor (reklam) från www.wgaard.se
Har också gjort ett par örhängen som passar till några av berlockerna. Jag har alltså ett halsband helt i silver som jag alltid har på mig och så på morgonen väljer jag en berlock i färger som passar min klädsel som jag hänger på för lite extra "bling".
I alla fall så hade jag ju lite bryderier om hur jag skulle förvara dom här smyckena men i går blev det gjort. Jag köpte en billig kedja med ganska grova länkar på Panduro och tog två "ögleskruvar" och satte upp på insidan av en garderobsdörr. Mellan öglorna fäste jag kedjan och där hakar jag sen fast berlocker och örhängen. Inget trassel, lätt att hitta och lätt att se vilka färger som "saknas", vad ska jag pyssla ihop härnäst...
Och jag hänger berlockerna i varsin länk så att de inte glider in mot mitten allihop, för det gick inte riktigt att få kedjan helt spänd så den hänger lite på mitten...
Lite rassligt blir det när man öppnar och stänger, så jag har funderingar på att (limma?) dit en bit kartong eller nåt med velour på, men det är väl vad som kallas produktutveckling?

//A
Av Lillblomma
Åååå... Det är ju just sånt som jag är så DÅLIG på... Men jag är säker på att du har fantasi så det räcker för att se det hela framför dig! :D

(Kom jag undan då?)
//A
Av puh
Lillblomma skrev:Åååå... Det är ju just sånt som jag är så DÅLIG på... Men jag är säker på att du har fantasi så det räcker för att se det hela framför dig! :D

(Kom jag undan då?)
//A
Jag har hemskt dålig fantasi :wink:
Av Lillblomma
Shit! :mrgreen:
Ok, jag tar fram kameran ikväll... Och så finns det väl instruktioner här nånstans om hur man lägger in bilder på SB? Eller jag lägger dom på vår domän och länkar, DET kan jag nog...

Men det är inte nån avancerad installation, det lovar jag. Och den funkar ju som sagt till berlocker och örhängen som inte är så långa... Fast andra halsband/armband med spännen eller lås borde man ju också kunna knäppa fast om man vill...

Bilder kommer!
//A
Av Lillblomma
Ok, få se nu då om jag lyckas få in bilden här direkt, men den är kanske stor...
Nä, det gick inte, de blev helt galenstora... Ni får kolla länkarna istället.

http://www.lillafamiljenblom.se/Smycken.jpg

Den blev lite mörk, men ni ser nog hur jag har gjort. Dock har jag inte ordnat med nåt mjukt bakom än för att komma ifrån skramlet...

Och så här fint är mitt wgaard-smycke med dagens extra bling! :loving:
http://www.lillafamiljenblom.se/Smycke.jpg

//A
Användarens profilbild
Av zmurfan
Fiffigt att hänga kedjan så där. Och smycket från wgaard och blinget var jättefint!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?