Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
Finns det någon som brukar åka till skroten i Kinna för att köpa tyger?

Vad finns när det gäller trikå-tyger? Har de alltid mycket tyger eller gäller det att ha tur och vara där rätt dag. Hur är de prismässigt? Lönar det sig att åka dit? vi har en 12mil tur o retur.
Användarens profilbild
Av kamalot
Jag har ingen aning om hur mycket trikå de brukar ha men gällande andra tyger tycker jag att de alltid har mycket, det spelar ingen roll när man är där. Ett tag hjälpte jag till på företaget som rullar om deras tyger (de köper på jätterullar och måste rulla om till mindre för att kunna hantera det) och de köper verkligen in mycket.
Användarens profilbild
Av aspen
trikåtyger har de väl 3 hyllor a ca 4 meter långa eller liknande ( 5 meter kanske)
sen förlängs hllan med velour och muddväv typ (collegetyger med)

men allt som llt i butiken har de alltid mycket tyger. de säljer km-vis med tyger varje dag tror jag det stod i likalblaskan men det märks knappt :-) i butiken.

så jag tycker de har mycket trikåtyger men inte mycket alls om man jämför med hur mycket de har överhuvudtaget :-)

på hemsidan ser du bilder inifrån butiken
http://www.skroten.se/
Bild
tre femtedelar av hyllan mot väggen (längst bak) är väl trikå typ
Av ele
du frågar om det är värt det? Det kanske beror på hur mycket du köper. Jag köper inte så mycket tyg men jämförde vanlig enfärgad velour för något år sedan och då skillde det inte så mycket mot i stan. Men köper man mycket blir det ju större skillnad :) Ni som syr mer har väl bättre koll på priser än mig.

Det är jättestort där. Och hittar du inte vad du söker så fråga. För de har en del tyg på lager också. Kan ju tagit slut och de inte hunnit få fram. Eller någon kund som bär runt på en rulle innan den shoppat klart och mätt upp :)
Användarens profilbild
Av Hallon
Ta vägen om "Affärn" i Borås (om den finns kvar)! Där köpte jag många roliga trikåtyger när jag jobbade i Borås för några år sedan. Udda och roliga tryckta trikåer till billigt pris!
Av petwol
Hallon skrev:Ta vägen om "Affärn" i Borås (om den finns kvar)! Där köpte jag många roliga trikåtyger när jag jobbade i Borås för några år sedan. Udda och roliga tryckta trikåer till billigt pris!
Är det den där bakom ishallen??? eller vilken är det :hmm:

Tack för alla era svar. Jag kommer nog inte att åka dit för att bara handla tyg. Det for nog bli ett besök när vi har vägarna förbi (fast det ligger lite fel till för att ha vägarna förbi :hmm: ) får hitta på en anledning. :Hahaa:

Förresten fick jag höra av en kompis att A&H ska lägga ner!!!!! :( Kompisen hade hört från en kollega så jag kan inte stå för sanningshalten i det men Ulricehamn är ju ganska litet så sådant sprider sig fort.

Fast du borde det bli en rejäl utförsäljning snart :D
Av corona
annelie skrev:måste bara...
Bild
detta är nytt. jag måste dit!!! jag blev kär i mönstrad velour tror jag hihi

Dessa kikade jag på i förra veckan... kan de ha legat på 129:-/m?? Om ngn ville veta ungefärliga priser?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?