Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solängel
Jag har ju gått och köpt mig en wellen bohuslän (från SQ, från Lenaskeå) men jag tycker den känns lite blek i färgen :? Kanske är den så använd och älskad att den blivit lite urtvättad?

Den är dock underbart mjuk och skön, så den ska få stanna, men jag klurar på om jag ska våga mig på att färga om den.

Ni som färgat silver till bohuslän, vilken färg har ni använt? Jag trodde det var mörk viol från Nitor, men så såg jag någon tråd där någon rosa hade använts...

Så hjälp mig, snälla :help: Visa bilder på era bohuslänningar och berätta vilken färg ni använt.
Användarens profilbild
Av binaem
Följer nyfiket tråden för jag har en silver på ingång som jag funderar på att färga men kan inte riktigt bestämma mig för grön eller turkos ..
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag var ju den som färgade och började kalla den för bohuslän. Jag använde 2 paket nitor rosa då rosa kändes som en såpass svag färg. Kanske skulle man försöka hitta en lite mörkare rosa men de carisa tror jag blir nästan för starka för att behålla kontrasten i den.

Här är min i blött skick
Bild
och som den såg ut i våras
Bild

I denna tråden på the babywearer finns en del som är färgade lite liknande.
http://www.thebabywearer.com/forum/show ... dyed+wraps
Användarens profilbild
Av solängel
Tack, thanisa!

Jag tycker din ser mörkare ut än vad min gör :hmm: min är liksom mer jämnlila i färgen, på nåt sätt. Eller så stämmer inte datorfärgerna överens med verkligheten :roll: Eller så känns den bara blek för att jag i huvudet ändå jämför den med min gamla granat :lol:

Undrar om jag inte ska våga mig på att färga den ändå. Kanske med ett paket mörk viol för att det inte ska bli för starkt. Eller bara färga om den med rosa. Får kolla på färgerna nästa gång jag ska in till stan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?