Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
Hej,

Jag söker någon som kan sticka ett par ullstrumpor till min lilla tös givetvis mot betalning.

De ska vara varma och gosiga. Hennes fot är 10-11cm lång så kanske pyttelite större än så. Jag kan ta mått över ankeln/vaderna så att de inte blir för små upp på benen eftersom många köpestrumpor sitter åt alldeles för mycket.

Någon som vill anta utmaningen?

Skicka i så fall ett pm med prisförslag, garnkostnad för fina garner tillkommer ju givetvis. Har du något passande garn hemma så säg hur mycket du vill ha för det.

//Petra
Av Britt
Hur bråttom är det? Jag har ett par små projekt på G som jag vill avsluta, men sedan så har jag tid. Det kanske tar ett par veckor att bli klar med det jag gör, men jag skulle hinna innan månaden är slut om det inte ska vara bums.
Nej, inga mönster, bara önskemål att de ska stanna kvar på en sprattlandes fot :wink: om det är möjligt :hmm:

Gärna färger som passar både killar och tjejer man vet ju aldrig om det kommer syskon som kommer att ha glädje av dem. Blått är ju en klassiker som alltid funkar. Har du andra förslag så hojta till. Det ska först och främst vara varma så det får väl vara ganska tjockt garn... fast å andra sidan så får det ju inte bli för tjockt eftersom de är så små. Jag överlåter garntjocklek och mönster åt dig som kan :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?