Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
Decoupage - bytestråd servetter
Är det intressant?

Sista anmälningsdag är 31/10
Sen blir sista dag att skicka den 14/11, så har man två veckor på sig att rota hemma i gömmorna :tumup:
Fyll på i listan samt PM:a din adress till mig.

Antal servetter: 10 st, storlek spelar ingen roll.
Senast redigerad av corona den mån okt 26, 2009 11:39, redigerad totalt 2 gång.
Av corona
Kanske som ett pyssel-/thé-/julklappsbyte.
Jag kan organisera det, samla in intressenter, slumpa byteskamrater och PM:a ut adresser.
Så skickar man t.ex tio snygga servetter till någon och får tio servetter av ngn annan...
Användarens profilbild
Av thanisa
Kan ju redan nu skriva att jag kommer att åka bort den kommande veckan vilket medför att jag har svårt att skicka nu utan den som jag ska skicka till får i så fall stå ut med att få vänta ett litet tag på att få sina servetter.

Är det förresten någon som har koll på vad servetter kan tänkas väga? Tänkte att det hade varit lite förargligt om det visar sig att 10 servetter med kuvert väger 102 gram så kanske man skulle ta 9 servetter att byta istället. Eller så bryr man sig inte alls och gör ett kort till den man skickar och då kommer man ändå över till nästa portogräns. :hallu:
Av gurkan
gurkan76 skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Förlåt, jag blev lite exalterad där. Jag hänger i lite i sticktråden men de är sooo out of my league, så jag blev så glad när decoupage kom upp. För det kan jag! :loving:
Av corona
Då säger vi så här:

Sista anmälningsdag är 31/10
Sen blir sista dag att skicka den 14/11, så har man två veckor på sig att rota hemma i gömmorna :tumup:
Fyll på i listan samt PM:a din adress till mig.

Jag skall väga servetter hemma och bestämmer antalet tills den 31/10
men omkring 10 st.

Jag vill vara med:
corona ej skickat ej fått
Av gurkan
Jag vill vara med:
corona ej skickat ej fått
gurkan76 ej skickat ej fått
Av corona
Dorotea skrev:corona ej skickat ej fått
gurkan76 ej skickat ej fått
thanisa ej skickat ej fått
dorotea ej skickat ej fått
Glöm inte att PM:a din adress bara :wink:
Av corona
Nu har jag vägt lite servetter och 10 st blir ett bra antal.

Det finns ju både små och stora och jättestora servetter och jag tycker personligen inte att storleken spelar någon roll.
Hoppas att ni andra tycker samma!

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?