Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av IEDN
Eftersom jag är en velmaja till tusen behöver jag nu eran hjälp :oops: Jag sitter och titta på stick och virkningsprojekt men jag vet inte vad jag ska börja och vilket garn jag ska välja, ska jag virka kuber till lillan eller en väska till mig eller ska jag sätta igång och sticka tröjor eller vad ska jag göra :whut:

Hoppas ni snälla söta människor här jag kan hjälpa mig :mrgreen:
Av Britt
Det bästa med att det går fort och lätt är att man blir klar innan man hinner tröttna, och det är inte mycket att sy ihop ifall man tycker det är trist. Vid montering är det 4 trådar att fästa - klart!
Av IEDN
Problemet med mig är det omvända. Om det inte är lite svårt och utmanande så tröttnar jag snabbt på projektet eftersom det ger mig ingen stimulans.
Men har funderat på det där med vantar som du skrev om (trodde jag svarat men måste tyvärr missat det, förlåt :oops: ) och kanske i så fall sticka handledsvärmare till mig. Ska bara hitta ett lämpligt mönster som är lagom svårt.
Av Britt
Idag började jag på ett par strumpor i mönsterstickning ur en bok jag köpte från USA. Nåt sånt kanske? Då får huvudet sitt också med lite klurigheter att översätta samtidigt. Och det går inte att slarva, då stämmer det inte.
Av IEDN
Britt skrev:Idag började jag på ett par strumpor i mönsterstickning ur en bok jag köpte från USA. Nåt sånt kanske? Då får huvudet sitt också med lite klurigheter att översätta samtidigt. Och det går inte att slarva, då stämmer det inte.
:hmm: Kanske det, strumpor har jag aldrig stickat.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?