Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Var det trikå eller interlock? Nån som vet hur det är? Tunnt? stadigare? Noppar det sig?
Håller färgerna?

så mycket fint de har på sidan, nya overlocken kräver nog lite nytt tyg :mums:
Av Emmiez
det finns ju ullinterlock iallafall

det finns ju
ull interlock och interlock ingår väl i trikå om jag inte minns fel
ull ribb, det är väl trikå men inte interlock :hmm:
filtad stickad ull
ull fleece

plus några till som ja inte riktigt förstår vad som menas
marino ull
ull tyg
ull tyg med mönster

hur den är vet jag inte, men jag har funderat på att köpa ull interlocken och prova till blöjbyxor, men har inte kommit så långt ännu :)
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
det var just ullinterlocken jag tänkte på... till kläder främst. Shunas ulltyg dröjer ju... och jag vill sy NU i ull. (får väl ta tag i knyttets "finulltyg" har redan sytt ett set till F i britts ullfrotté. Kalsonger+tröja. Kommer nog bli en fuskkrage med.

Vill sy en amningströja till mig själv, men helst inte i ullfrottén, den blir noppig och rätt slapp i konsistensen, och knyttets ull räcker inte till långärmad till mig. Interlock hade varit perfa (men ack så dyrt och luxus... :Hahaa: )

shunas ullinterlock som är tjockare hade jag velat sy "mellanlager" till F av, typ istället för fleecebyxa, istället för ruskovillaoverall, och en jack/tröja till mig perfekt eftersom det är lite lycra i med, håller formen bättre! :love: typ en hoody med dragkedja fram... typ sån här; http://www.icebreaker.com/site/icebreak ... 0Cranberry

Icebreaker gör mycket snyggt... men rätt dyrt, men inga noppor i ullen där inte, och passformen slappar inte till sig, har en quantum hood därifrån i rött! Jättefin och skön, tunn men varm, passar både till fjället och i city :tumup: (mulesing fri ull oxå :) )

merino ull är förresten en typ av ull som ska vara extra mjuk (nästan alla kläder görs nu i merino...)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?