Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av noranora
Får jag presentera Helmer Kanin och en filtmugg? Filtmuggen är lite småslarvigt sydd, ville mest prova på att sy "matsaker" i filt och klura ut hur man gjorde (och grön filt var det enda jag hittade här i gömmorna just då). Tänkte sy lite fikasaker (typ tekopp och fat och lite godsaker, kanske) till Nora sen. Helmer Kanin sydde jag av lite restbitar från en slaktad morgonrock. Han fick en liten halsduk också, men han tyckte att det var för varmt att ha den på sig i dag.

Bild
Bild
Bild

Bonusbild på Helmers nya "matte"
Bild
Senast redigerad av noranora den ons sep 23, 2009 21:58, redigerad totalt 1 gånger.
Av Smultronbarn
Fina! :D

Hålls Helmer bara ihop av den bruna dekorsömmen (eller vad den nu kan kallas), eller syr du ihop med nåt annat innan?
Användarens profilbild
Av noranora
Han hålls ihop bara av dekorsömmen (förutom att jag sytt fast armar och ben och så med annan tråd, förstås). Nora är en stillsam lekare på det viset. Hade hon inte varit det hade jag sytt ihop den "på riktigt" först.
Av Emmiez
men du vilka söta :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?