Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hurra! Jag fick en vävstol idag :-)
Det stod en i källaren på dagis som dom skulle slänga och undrade om jag ville ha den :shock:
JA, TACK!
Helt komplett och det var till och med en hel del mattvarp i den.
Jag tror den är 80 eller 90 cm bred och har 4 skaft.
Här ska vävas trasmattor :app:
Senast redigerad av linafelicia den ons sep 16, 2009 18:33, redigerad totalt 1 gånger.
Lyckost ni som har plats för vävstol...

Ang pris så har jag sett flera annonser som bortsänkes, så jättemycket pengar tror jag inte man får tyvärr. Tror de är lite för stora (och för omoderna) för att betinga nåt högre pris. Men till rätt köpare så...
Användarens profilbild
Av melon
De riktigt stora vävstolarna får man inte mycket pengar för. Det finns massor på blocket som inte blir sålda... Finns det en kontramarsch eller om det är en liten smidig golvvävstol kan de vara mer åtråvärda.
Användarens profilbild
Av Innana
Plats? Är det ett krav? *hrrmm* :roll:

Den här är relativt liten och smidig men fortfarande så man kan sitta vid den, det är inget jätteschabrak alltså. Den kostade 100 spänn på tradera och jag var enda budgivaren :lol:

Så här ser den ut:

Bild
Användarens profilbild
Av ZaZi
Innana skrev: Plats? Är det ett krav? *hrrmm* :roll:

Den här är relativt liten och smidig men fortfarande så man kan sitta vid den, det är inget jätteschabrak alltså. Den kostade 100 spänn på tradera och jag var enda budgivaren :lol:
Är det Chesterfieldsoffan som ryker nu eller? :wink:
Användarens profilbild
Av Innana
ZaZi skrev:
Innana skrev: Plats? Är det ett krav? *hrrmm* :roll:

Är det Chesterfieldsoffan som ryker nu eller? :wink:
Be gone, stuffed elephant, fare thee well!!
Utackorderas på obestämd framtid. Men det är ju tvivelsamt om det får komma in en vävstol där istället pga terrorbalansproblem.
Av Emmiez
Innana skrev:Plats? Är det ett krav? *hrrmm* :roll:

Så här ser den ut:

Bild
wow :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?