Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Estrellita
Hej!
Jag har sytt en mei tai men är inte riktigt nöjd. Jag har aldrig provat någon innan utan läste runt på nätet samt jämförde med min manduca för att bestämma mått. Min dotter är 6 månader och väger väl runt 7,5 kg. Hon sitter inte bra i den. När jag har knutit den glider hon liksom ner och hänger mycket lägre än där jag började. Jag känner att panelen är för hög så det ska jag rätta till så att hon kan se bättre över kanten. Jag försöker vika den några gånger för att göra panelen lägre men den bara glider tillbaka. Kan det vara för att jag inte vadderat midjebältet? För övrigt är inte axelbanden heller vadderade men jag tycker bättre om att kunna sprida ut dem. Någon som har något tips om vad som kan vara fel? :rodna:
Tack!
Användarens profilbild
Av LillaG
Det låter ju som att MTn är lite stor och att din tjejja är ganska liten. Jag tycker du verkar vara på rätt väg med hur du ska justera utan att behöva sy om. Om du viker midjebandet några gånger och sedan knyter det lite högre upp än i midjan - tight - för att sedan sätta upp dottern i den. Det ska inte ha med vadderat eller ovadderat midjebälte att göra.
Hur sätter du upp henne - knyter du först eller lyfter du upp henne med mei taien? Jag tycker att det är svårt att få till en bra justering av midjebandet om jag lyfter upp barnet samtidigt som MTn. (Var det begripligt?)
Användarens profilbild
Av Estrellita
Tack! Ja nu gick det mycket bättre. Jag tror jag knöt för långt ner :oops: Den avlastar ju till och med bättre än Manducan :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?