Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag kan under långa perioder inte sy någonting alls och sen helt plötslig blir det som en ketchupeffekt och jag syr hur mycket som helst. :lol:
Jag har tidigare använt en del mönster ur Meedoms bok med barnkläder 0-3 år men tycker att dom blir så väldigt breda och jag gillar inte riktigt passformen så det slutar ofta med att kläderna inte används. Nu har jag äntligen hittat ett mönster ur boken som funkar jättebra, nämligen tights.
Så nu har det blivit massproduktion av tights :wink:
Tre små outfits av samma mönster. Tunikan har jag ritat av en tunika hon har och sen ändrat ärmen till puffärm.
BildBildBild
Användarens profilbild
Av linafelicia
noranora skrev:Jättesnyggt!

Och så hon mannekängar :loving:
Inte som här där man får springa och jaga dottern med kameran när hon har nya kläder på sig ... :roll:
Ha, ha. Skenet bedrar. Här får man vara snabb med kameran och ta mååånga bilder för att lyckas få henne på bild. Hon vill gärna peta på kameran så det är mest närbilder på hennes ansikte eller hand som fastnar :Hahaa:
Av Emmiez
så roligt att sy, fint blev det också :vågen:
Användarens profilbild
Av linafelicia
melon skrev:Jättesnygga outfits!! Och vilken söt modell :loving:

Jag gillar verkligen tygerna, var har du hittat så fin trikå?
Tack.
Döskalletyget och det röd/vit randiga är små spillbitar av sånt jag beställt till min firma.
Det randiga med gult i är en gammal klänning som jag hade när jag var gravid. Tror att jag köpt tyget i Danmark för många år sedan.
Det mönstrade med mörkblått och rosa var en liten stuvbit som legat i en låda i måånga år. Köpt i början av århundradet :wink: på Ohlssons tyger i Umeå.
Det är roligt att så till såhär små töser, det går ju nästan inget tyg alls :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?