Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av norkmedoo
...nästan :loving:

köpte fel spännen till axelremmarna men annars... :D

t har valt tyg och dragkedja, och gärna stickade blommor på mamma, om du hinner.
vi hittade en färdig att sy på :tumup:

Bild Bild

bild1
bild2
Användarens profilbild
Av norkmedoo
tack :heart:

det var en mycket nöjd och stor tjej som började f-klass idag :loving:
... med matchande pennskrin och frukt i väskan.

och jag glömde kameran :purskis:
Användarens profilbild
Av solängel
Jättefin! :tumup:

Jag ska visa den för Martina, så kanske jag får sy en liknande istället för hennes hello kitty-ryggsäck som remmarna lossnat på (utan att hon burit vare sig tungt eller mycket i den...) Den (i mammans ögon) fina Kånken vill hon inte gärna ha... :roll:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
solängel skrev:Jättefin! :tumup:

Jag ska visa den för Martina, så kanske jag får sy en liknande istället för hennes hello kitty-ryggsäck som remmarna lossnat på (utan att hon burit vare sig tungt eller mycket i den...) Den (i mammans ögon) fina Kånken vill hon inte gärna ha... :roll:
kånken är min favorit också :lol:

t har också en ryggsäck som tål väder lite bättre än denna... men annars tycker jag det är ett ganska tråkigt utbud på små ryggsäckar utan reklam. vi hade en mysig stund i tygaffären också. jag förklarade innan att alla tyger gick inte att sy väskor av men att hon fick gärna välja själv. och så bidde det denna blommiga, ganska tunna och smalrandiga manchester. fodret är samma typ men med vita prickar på röd botten :loving:

just nu skulle jag vilja sy väskor till mig själv 8)
Användarens profilbild
Av Fryle
Vilken väska!!! Flickan har god tygsmak! (Och en duktig mor.)

(Säger hon som har en dotter som gick till första dagen i f-klass med sin gamla ior-ryggsäck från loppis som hon inte vill byta ut, vad hennes mamma än skulle sy eller köpa.)
Av Marine78
Oj vilken fin väska. Det är läskigt vad de "små" blir stora fort när de börjar förskoleklass. Vi har försökt få ur äldsta sonen vad de har fått göra om dagarna, men det är inte lätt. Ibland ser han bara klurig ut och flinar och kommer med svaret: "det är hemligt mamma". Sorry, en lång parentes blev det ;-)
Användarens profilbild
Av norkmedoo
tack tack :heart:
jag är så glad över att hon gillar sin väska. hon packar och packar upp och... bara njuter av att få gå i skolan.
jag älskar verkligen att kunna göra sådana där små grejer till oss själva. det tar lite tid att fiffla med men det är skönt för huvudet att knepa och knåpa ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?