Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Alltså påsarna som man får med Nebunetten är verkligen helt värdelösa, snöret åker ur på en gång. Har för mig att det är någon här inne som sytt egna påsar till den? Jag som är totalt syhandikappad önskar därför hjälp med att sy 2 stycken påsar till Claras Nebunetter. Kanske går det att göra på något sätt så man inte tappar bort det nedra snöret hela tiden :roll: . Någon som känner sig manad att hjälpa mig :wink: :wink: ?
Har inte sytt några själv, men en fd. dagiskompis till mina barn hade en påse till sina astmamediciner som hennes mamma sytt där hon hade broderat (med bordermaskin) namn och personnummer för att ytterligare säkra att medicinen kommer till rätt barn! :tumup:
SQ skrev:Problemet är att hela påsen är helt värdelös! Sömmen till kannalen snöret är trätt igenom går upp och påsen bara franssar sig mer och mer. Riktigt dåligt att en påse som ska skydda mediciner och tillbehör får vara så dålig!
Nej, jag funderar på att köpa pultyg och be min mamma sy nya påsar åt Nova. Vad har ni andra som sytt påsar använt för tyg? Det ska väl hellst inte vara något som ger ifrån sig dam eller partiklar från tyget? Man vill ju inte ha sådant i Nebunetten liksom, särskillt inte om man använder masken.

Förlåt att jag snodde tråden. Men hoppas det var till hjälp för dig ts.

Lycka till!
Men till Nebunetten får man ju iaf en påse. M har Vortex och där medföljer ingen förvaringspåse. Jag har sytt en enkel i vanligt bomullstyg.
Förlåt, men handlar det om sådana där lite större apparater med mask och nån slags kolv man sprutar i medicinen i (och sedan får barnen andas i masken en stund)? :hmm:
ericah skrev:
Smultronbarn skrev:Förlåt, men handlar det om sådana där lite större apparater med mask och nån slags kolv man sprutar i medicinen i (och sedan får barnen andas i masken en stund)? :hmm:
Helt korrekt!
Aha! Då förstår jag att den tar lite plats. Hoppas det löser sig! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?