Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av liv
Jag har fått för mig att jag ska sy en ringsjal. Var på panduro och hittade ringar i trä. Vågar jag använda det? Det vore ju rätt dumt om de gick sönder och bäbis dråsade i backen. Var får jag annars tag i metallringar? Är det något speciellt jag borde tänka på när jag syr?
Av IEDN
Jag hade nog valt att använda sjalringar istället så man är på sin säkra sida. De kan man hitta på tex knyta an men finns säkert på flera ställen om du kollar annonserna här till höger.
Sedan är det väldigt individuellt om man gillar att sy med vikning eller utan. Eller så kan man göra som jag gör man syr inte fast ringarna alls utan bara spänner fast dem.
Användarens profilbild
Av naimiez
Trä hade jag inte litat på. Det är ju trots allt lite kilo de ska bära ;-) Vikning, personligt skulle jag säga. Jag har skickat i en vikning som jag tycker om. Ligger på första sidan under sy -> Ringsjal -> Sannas
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?