Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
Har lånat hem boken tildas hus från biblan. Blev så himla sugen på att bl.a sy tofflorna som finns i den man ska tydligen ha både vliselin och ullfilt, vliselinet borde jag kunna byta ut mot nått stadigt tyg men vad kan jag ha istället för ullfilten, funkar det med flecce? Sen en fråga till, vart kan man hitta billigt brodergarn?
Användarens profilbild
Av rithelo
Du kan väl egentligen ha vad du vill, skillnaden mot ullfilt är väl att fleecen blir ganska ostadig.
Men det kanske inte gör dig något.
Brodergarn kostar inte många kronor på en vanlig garnbod, så ska du inte ha mycket sparar du inte så mycket på att leta på andra ställen.
20-30 kr för en docka avd jag minns sen jag broderade nåt sist.
Om det kvittar vad du ska ha för garn så kan du ta dig till närmaste Kupan/Erikshjälpen eller liknande, där brukar det finnas en hel drös med sådant. :tumup:
Av lilla trasdockan
Tack för så snabbt svar. Kanske borde jag försöka få tag på ullfilt iaf. Vill ju att de ska bli snygga då de ska ges bort i present. Då ska jag ta en vända på erikshjälpen imorgon och leta garn:)
Användarens profilbild
Av rithelo
Alecsandra skrev:Tack för så snabbt svar. Kanske borde jag försöka få tag på ullfilt iaf. Vill ju att de ska bli snygga då de ska ges bort i present. Då ska jag ta en vända på erikshjälpen imorgon och leta garn:)
Ja, då skulle jag välja ullen.
Jag har faktiskt gjort ett par fleecetofflor till sambon i farsdagspresent en gång.
De blev sisådär, trots fyra lager. Men de var fina på i alla fall :mrgreen:
Av Nettan
Tova ull till plattor borde gå men det är förstås lite jobb med det.
Av lilla trasdockan
Ska se om jag har lite ull kvar så ska jag tova sulorna iaf
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?