Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Är det nån som är intresserad av fuskmocka? Jag har en kontakt som ev. kan fixa..priset landar på ca 80-95:-/yard inkl. frakt till Sverige..tull kan tillkomma dock. Hojta om ni är intresserade..färger som finns är svart, blå, burgundy ,red, chocolate, tan, grape, ivory, brown, olive, navy & teal. Färgerna finns på Kids in the gardens sida, men hon fixar med sidan så den funkar inte just nu. *beställt*

Finns det intresse för enfärgat pultyg oxå kke? Det är en coop så det tar 3-4 månader innan det är här. Priset med frakt till Sverige landar på ca 95:-/ yard + ev. tull.

Skriv i tråden om du vill vara med, i ett inlägg längre ned finns en lista på vilka färger som finns :)
Senast redigerad av Shuna76 den tor okt 01, 2009 18:55, redigerad totalt 4 gång.
Hur funkar detta. Känner barnet när de e blött eller hålls det tort? Skulle det fungera i bindor och hmm, ja hur funkar det helt enkelt :)
Det är som fleece fast inte stretchigt..samma som jag använder i mina blöjor & samma som jag säljer blöjklipp av i köp/byt/sälj tygblöjordelen...men nu behöver jag nya färger :lol: Jag gillar fuskmocka mer än fleece i blöjor, det blir inte noppigt på samma sätt & är dessutom stadigare & enklare att sy i. Funkar utmärkt till insidan på bindor oxå :)
Vi har just börjat fundera på syskon till sonen, och det första som händer är att jag grips av lust att sy tygblöjor :lol:

Så jag är intresserad, kanske en yard i vardera chocolate, navy och burgundy.
Ceinwyn: :lol: Jag antecknar! :)

Totalt har jag 8-9 yard jag behöver "bli av med". Företaget vi ska köpa av säljer inte utomlands så vi vill komma upp i fri frakt inom USA för att kunna skicka det till min kontakt som sedan skickar det hit till Sverige. Så 5-6 yard finns det kvar om nån mer är intresserad?
Johanna: det är 2 mil, samma som de du köpt av mig. Jag har varit skeptisk till 2 mil, trodde de var mkt styvare, men inte dessa..känns bara pytteliten skillnad mot 1 mil.

Färgerna som finns är dessa:
white , ivy, celery, kelly green, olive, citron, butter, play pink, rose, lt brown, sage, seaspray, raspberry, lt lavendar, candy pink, red, blaze orange, violet, saturn blue, grape, lt blue, forest green, burgandy, sky blue, aqua, ocean, navy, mustard, black, brown (chocolate), melon,spring green, neon green, neon orange, neon pink & medium blue.

Tyvärr har Kidsinthegarden shopen stängt ännu & där brukar man kunna se bilder på färgerna, men Wazoodle har bilder på en del http://www.wazoodle.com/cgi-bin/catstor ... arrier;PUL
Ingen microfleece, men micro chamois finns i begränsad mängd. MC är som MF fast mjukare & blir mindre noppigt. Finns i navy, ljusblå & ljuslila med mörklila hjärtan. $7.5 för de enfärgade & $9.5 för den mönstrade. Det är från PULstället. Ska kolla med min kontakt om det finns fleece på fuskmockastället.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?