Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Förr i tiden färgade jag mycket och hade aldrig problem att hitta färg. Jag har nu letat i olika affärer, de flesta har inget alls och ett ställe hade grå, svart, terrakotta och olivgrön... Jag behöver ju klargult och limegrönt!

Var köper ni färg, tex Herdins och Nitor? Och finns inte längre de små paketen med pulver, måste man använda flytande färg nu?
Användarens profilbild
Av Bowzee
Fryle skrev:Förr i tiden färgade jag mycket och hade aldrig problem att hitta färg. Jag har nu letat i olika affärer, de flesta har inget alls och ett ställe hade grå, svart, terrakotta och olivgrön... Jag behöver ju klargult och limegrönt!

Var köper ni färg, tex Herdins och Nitor? Och finns inte längre de små paketen med pulver, måste man använda flytande färg nu?
Jag hittade på PEMA, ljuslila (Herdins, tror jag, kan kolla sen ) för 10 (!) kr.
Men det var den enda. Jag tror dom har fler, men jag hittade bara den som hastigast framme vid kassan.
Användarens profilbild
Av Fryle
Bowzee skrev:
Fryle skrev:Förr i tiden färgade jag mycket och hade aldrig problem att hitta färg. Jag har nu letat i olika affärer, de flesta har inget alls och ett ställe hade grå, svart, terrakotta och olivgrön... Jag behöver ju klargult och limegrönt!

Jag hittade på PEMA, ljuslila (Herdins, tror jag, kan kolla sen ) för 10 (!) kr.
Men det var den enda. Jag tror dom har fler, men jag hittade bara den som hastigast framme vid kassan.
Jahaja, då får jag väl ta mig in på det förskräckliga stället nångång, då...
Användarens profilbild
Av Fryle
mari_tres skrev:Färghandlare, typ där det säljs tapeter och väggfärg och sånt.
Ja, en riktig gammaldags färghandel vet jag ju var det finns, får kolla den!
Användarens profilbild
Av Bowzee
Fryle skrev:
Bowzee skrev:

Jahaja, då får jag väl ta mig in på det förskräckliga stället nångång, då...
Jag gillar det inte heller precis, men det låg på vägen. Och så hade jag ju tur med färgen! :D
Användarens profilbild
Av mymlan
Fryle skrev:
mari_tres skrev:Färghandlare, typ där det säljs tapeter och väggfärg och sånt.
Ja, en riktig gammaldags färghandel vet jag ju var det finns, får kolla den!
Såg förra månaden att de sålde ut textilfärg i färgaffären vid Värnhemstorget (vet inte vilken gata det är men står man med ryggen mot COOP är det snett åt vänster.) Vet inte om det an finnas kvar ngt, tänkte att jag skulle gått in och köpt en annan dag men glömde bort det......
Användarens profilbild
Av Fryle
Tack för alla svar!

Idag hade vi vägarna förbi Staffanstorp och där fanns minsann en färgaffär med ett begränsat men dock textilfärgssortiment! Jag köpte två paket och har redan färgat ett par gråblå linnebyxor med gul färg så de blev riktigt snyggt gröna. Nu håller jag på att tvätta en vit klänning som också ska få bli grön.

Grönt är skönt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?