Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hmm jag har ju en ljusbeige sjal... som jag vill ha grönblåbrun eller ngt... :hmm: om den inte får bli grå... funkade det med saltet? Har du ngn bild på resultatet, och på "fulbiten"? Hade varit kul att se... :D
Emmamedhunden skrev:Hmm jag har ju en ljusbeige sjal... som jag vill ha grönblåbrun eller ngt... :hmm: om den inte får bli grå... funkade det med saltet? Har du ngn bild på resultatet, och på "fulbiten"? Hade varit kul att se... :D
Ja det funkade med saltet. Ska försöka ta bild under dagen. Den beiga biten blev i alla fall inte det minsta gråaktig.
Apelsin skrev:Hur ser tvättmedelsfacket ut?Jag ahde avrit rädd för att färgen hade fastnat där och sedan färgat annan tvätt. Eller går det bra?
Jag har gjort rent tvättmedelsfacket med en trasa och tror jag fick bort det mesta av färgen. Just nu kör jag en maskin blöjor på 95 grader så vi får väl se hur de ser ut sen :roll:
Pilotta skrev:
Emmamedhunden skrev:Hmm jag har ju en ljusbeige sjal... som jag vill ha grönblåbrun eller ngt... :hmm: om den inte får bli grå... funkade det med saltet? Har du ngn bild på resultatet, och på "fulbiten"? Hade varit kul att se... :D
Ja det funkade med saltet. Ska försöka ta bild under dagen. Den beiga biten blev i alla fall inte det minsta gråaktig.
Apelsin skrev:Hur ser tvättmedelsfacket ut?Jag ahde avrit rädd för att färgen hade fastnat där och sedan färgat annan tvätt. Eller går det bra?
Jag har gjort rent tvättmedelsfacket med en trasa och tror jag fick bort det mesta av färgen. Just nu kör jag en maskin blöjor på 95 grader så vi får väl se hur de ser ut sen :roll:
Blöjorna blev inte det minsta missfärgade så det verkar funka bra att köra via tvättmedelsfacket.

Här kommer en bild på resultatet.
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?