Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Umma
Inspirerad av rithelos Ottobretråd.....Ge mig ditt bästa tips och motivera utförligt, vilken är den bästa mönsterboken när man vill sy barnkläder? :D
Av Emmiez
absolut bästa är Sy barnkläder av Meedom
http://www.bokpris.se/9153421817
tyvärr e den slut men finns ofta på bibloteket.

ja vet att den fanns på danska förut, men den verkar inte finnas på danska heller.
Av Emmiez
oj motivera glömde jag :D

den är bäst för att den är så extremt lätt att göra kläder av, och man har ett mönster som man ritar av för att passa till allt, heldressar, byxor, shorts, tröjor, klänningar. :D
Av Umma
Emmiez skrev:oj motivera glömde jag :D

den är bäst för att den är så extremt lätt att göra kläder av, och man har ett mönster som man ritar av för att passa till allt, heldressar, byxor, shorts, tröjor, klänningar. :D
:notes: Tack Emmiez, extremt lätt tilltalar mig :D
Av Emmiez
Umma skrev:
Emmiez skrev:oj motivera glömde jag :D

:notes: Tack Emmiez, extremt lätt tilltalar mig :D
jag tycker extremt lätt iallafall
har en annan mycket svårare, den måste man göra om nästan varenda mönster, det gillar inte jag.

kolla bibloteket först, det va där ja lånade innan ja va tvungen att köpa :D
Användarens profilbild
Av teres
Måste hålla med Meedom är suverän att börja med, den första boken var den som lärde mig att sy barnkläder. Sedan är den väldigt bra som bas om man sedan vill börja fixa med egna mönster. Det finns många kul och bra mönsterböcker men av de jag har sett är Meedom bäst för att kunna se hur man kan variera sig, hur man bygger upp ett mönster och lägger till olika detaljer, samtidigt som det är lättsytt.
Av Emmiez
teres skrev:Måste hålla med Meedom är suverän att börja med, den första boken var den som lärde mig att sy barnkläder. Sedan är den väldigt bra som bas om man sedan vill börja fixa med egna mönster. Det finns många kul och bra mönsterböcker men av de jag har sett är Meedom bäst för att kunna se hur man kan variera sig, hur man bygger upp ett mönster och lägger till olika detaljer, samtidigt som det är lättsytt.
:tumup: håller med.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?