Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
Jag har en gammal Marimekkoväska som jag älskar och använder jämt. Den var svart från början men börjar se lite grådassig ut efter flera tvättar. Går det att färga den svart igen? Skulle det kunna bli snyggt att färga den i en annan färg, tex plommonlila, utan att avfärga den först? Tänker att den i så fall blir svartlila. Eller? :hmm:
Det är en sån här: http://www.4her.nu/?ref=google&gclid=CL ... 3god0SldAQ
Den finns på s 2 under väskor och heter Rahastaja - Marimekko
Användarens profilbild
Av Måsen
naimiez skrev:Svart btror jag inte blir några pronlem med iaf.....ergon går ju att färga ;-)
Jag har aldrig vågat mig på att färga någonting, inte sedan jag var i tonåren. Då färgade jag en massa kläder svarta men de blev liksom grönsvarta och inte kolsvarta som jag ville.
Tänkte att det skulle bli likadant nu om jag försökte. :roll:

Jag beundrar modet hos dem som färgar selar och sjalar! Eller de kanske vet vad de håller på med och inte behöver oroa sig så mycket över resultatet...
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag skall färga min Prinsess-väska från Marimekko snart.... Tror inte det blir några problem. Jag hade kört på svart.....samma typ av tyg i väskan som i ergon.....kanhända det var annat än bomull i det du färgat tidigare?
Användarens profilbild
Av Måsen
Någon som har någon teori om hur resultatet kan bli om jag väljer plommonlila färg?
Materialet i väskan är bomullscanvas.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?