Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
(155.44 KiB) Nerladdad 441 gånger
:D
Första plagget i äppelinterlocken från mjukatyger. Skönt att gå i bara trosor inne när det är så varmt :D
Av lilla trasdockan
sicken sötnos å trosorna va himla tuffa, kanske skulle sy några åt mej i sånt tyg :app:
Användarens profilbild
Av binaem
Åh den har jg missat - så fint tyg (och trosor)
Användarens profilbild
Av tweed
Tack ska ni ha! Jag är naturligtvis mest nöjd med att ha åstadkommit ett så vackert barn, men det behövde jag ju lite hjäp med :wink:
Användarens profilbild
Av tweed
För dem som är sugna på äppeltyg kan jag ju meddela att kvalitén inte är fantastisk. Mitt tyg har tendenser till noppighet redan efter en tvätt och det krympte en del på längden och breddade sig. Men det är ett väldigt gosigt tyg, med en lenare yta än tex JNYs kaniner. Det gröna är väldigt svårmatchat, jag har en mörkgrön mudd till, men här valde jag en lila som brytning. De röda äpplena är mer lättmatchade och snyggare, tycker jag själv. Och så kan det ju vara bra att påpeka att bottenfärgen är naturvit, nästan med dragning åt gult, det framgår inte riktigt på bild, tycker jag.
Användarens profilbild
Av tweed
Äppeltrosorna är paj :( Idag har H plaskat i vatten med dem och då fällde mudden ut på tyget. Det är såklart mitt fel eftersom jag fuskade och struntade i att tvätta mudden. Så nu vet jag att A&Hs mudd fäller, trots att jag tror att jag har sett på deras hemsida att de inte ska göra det :roll:
Well, well, tvätta, torka, sy- det är den rätta ordningen :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?