Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika E
Kan ni rekommendera nån stadig men skapligt tunn trikå? Bomull men gärna med lite lycra så den håller formen. Och den ska vara tunn så man kan sy t-shirt och linne, men inte så tunn att den är det minsta genomskinlig.

Jag har så svårt att hitta linnen och t-shirtar till mig själv, oftast är de för korta även om de passar på bredden.... Har man hängmage är det väldigt vackert om tröjan slutar på halva magen... :roll: :|
Av Marine78
Jag tycker faktiskt att Mjuka tygers enfärgade trikåer med lycra är jättebra och kan rekommendera dem. Annars har det ju varit lite si och så med tygerna där.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Vi har fin trikå på jobbet, superbillig dessutom. Det är varierad kvalitet på dem ( finns även ulltrikå) men de kommer från ett barnklädesföretag som är kända för att ha bra kvalla så de är nog bra allihopa :D
Användarens profilbild
Av solängel
Knyttet & K skrev:Vi har fin trikå på jobbet, superbillig dessutom. Det är varierad kvalitet på dem ( finns även ulltrikå) men de kommer från ett barnklädesföretag som är kända för att ha bra kvalla så de är nog bra allihopa :D
Jag har köpt den! Kommer att bli amningströjor till mig och mössor till barnen. Sen får vi se vad jag gör av resten. 8)

Men, kvaliteten känns jättefin!
Användarens profilbild
Av Annika E
Knyttet & K skrev:Vi har fin trikå på jobbet, superbillig dessutom. Det är varierad kvalitet på dem ( finns även ulltrikå) men de kommer från ett barnklädesföretag som är kända för att ha bra kvalla så de är nog bra allihopa :D
Och du jobbar på...? :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Annika E skrev:
Ja, det kan ju vara bra att skriva :lol:
Ohlssons. Det är rea på den nu dessutom :tumup:
Användarens profilbild
Av solängel
Knyttet & K skrev: Det är rea på den nu dessutom :tumup:
:hopmad: bara för att jag köpte förra veckan... inte har jag hunnit sy heller, så jag hade lika gärna kunnat köpa nu... *muttrar* :wink:
Användarens profilbild
Av Annika E
Knyttet & K skrev:
Annika E skrev:
Aha! Det låter najs! På stan eller på Mariedal?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Annika E skrev:
Knyttet & K skrev:
Annika E skrev:
Aha! Det låter najs! På stan eller på Mariedal?
Jag jobbar på Mariedal, men trikån finns på stan också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?