Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amöba
Ungarna trillar och slår sönder knäna på byxorna på löpande band. Kan man lappa trikå eller hur bär man sig åt för att laga tights/mjukisbyxor?
Användarens profilbild
Av hyppe
Jag har lappat trikå många gånger eftersom barnen ofta får hål på knäna :). Är det bara små hål brukar jag bara sy lite kring hålet för hand. Är det större hål använder jag vliesofix för att fästa trikålappen (gärna formad som ett hjärta eller dylikt) och sedan syr jag fast den likt en applikation.
Användarens profilbild
Av amöba
hyppe skrev:Jag har lappat trikå många gånger eftersom barnen ofta får hål på knäna :). Är det bara små hål brukar jag bara sy lite kring hålet för hand. Är det större hål använder jag vliesofix för att fästa trikålappen (gärna formad som ett hjärta eller dylikt) och sedan syr jag fast den likt en applikation.
:tumup:
Användarens profilbild
Av Kaja
Om du inte har "Totally stable" (en slags mellanlägg som man har när man broderar/syr applikationer) som du kan fästa på baksidan så finns risken att det drar sig litegrann, men låt symaskinen dra själv (mata inte!) och sänk pressafotstrycket, så brukar det kunna bli hyfsat.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?