Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Är det någon som har testat att färga en Ergo? Jag är sugen på att färga min Ergo NG som är beige så den blir brun. Tycker den beiga ser lite dassig ut, även om den knappt är sliten i färgen. Någon som har testat? Brunt valde jag för att de väl borde fugnera okej även om sömmarna inte färgas, vilket de troligen inte gör.
Av eamane
Jo då, det finns färgade Ergos men minns ej nu vilka som gjort det :hmm:
Användarens profilbild
Av Elsa
Jag har färgat på en ERGO som var dassig i färgen. Dock till samma färg som den hade innan (ungefär), men det fungerade fint. :D :tumup:
Användarens profilbild
Av ernamalin
Jag har en som jag visserligen inte färgat själv men ändå :lol:

Den var svart från början men avfärgades och färgades sedan grön, sömmarna förblev dock svarta.

Hoppas det går bra för dig, tror den kommer bli jättefin!
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Tack för svar! :D
Jag räknar som sagt med att sömmarna förblir beiga. Tror ändå det blir okej eftersom färgen blir brun. Ska nog börja leta färg nu, för jag tycker den ser tråkig ut...

Undrar var man kan hitta mörkbrun färg? :roll: Har färgat med Nitors mocca förut och tyckte den var okej, men skulle gärna få lite mindre rött i det bruna. Någon som har bra färgtips?

...fast å andra sidan liknade den färgen nog Ergo choklad och den är ju jätteläcker... :mums:
Av Lotten
Jag har inga tips men tar åt mig av de du får. :D Jag vill färga vår vinröda, den ser också hopplöst dassig ut.
Av sjaltokan
Jag har sett en som är var färgad gul, den var jättefin, men som sagt räkna med att sömnarna behåller orginalfärgen.

Herdins har ju en mörkbrun som inte är speciellt mycket röd i utan mer brun-svart.
Användarens profilbild
Av Lydia
jag hade en solblekt Indigo som jag färgade brun. Blev lite för mörk för min smak men annars blev det bra. En del sömmar färgades inte (minns inte exakt)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?