Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mossen
Hejsan,
tänkte trycka lite på t-shirtar till min 1 åring. Så nu skulle jag behöva jättemånga idéer och inspiration till vad man kan trycka på. Och gärna bilder på egna tryck!
Ge mig tips!
Användarens profilbild
Av äpplebus
Målar inte på frihand på tyget p.g.a. att det finns så liten marginal till felmålning när man väl satt penseln på tyget. Ritar på papper först och överför till tyget för att ha lite skiss att måla efter. Den är målad med textilfärg och pensel.
(Tips: Om man inte vill måla egna motiv kan man ju ta bilder från t.ex. målarböcker.)
Användarens profilbild
Av Vida
äpplebus skrev:Målar inte på frihand på tyget p.g.a. att det finns så liten marginal till felmålning när man väl satt penseln på tyget. Ritar på papper först och överför till tyget för att ha lite skiss att måla efter. Den är målad med textilfärg och pensel.
(Tips: Om man inte vill måla egna motiv kan man ju ta bilder från t.ex. målarböcker.)
Hur för du över till tyget?
Användarens profilbild
Av äpplebus
NeaVida skrev:
äpplebus skrev:Målar inte på frihand på tyget p.g.a. att det finns så liten marginal till felmålning när man väl satt penseln på tyget. Ritar på papper först och överför till tyget för att ha lite skiss att måla efter. Den är målad med textilfärg och pensel.
Det finns speciellt kalkerpapper för tyg. :D
Användarens profilbild
Av Vida
äpplebus skrev:
NeaVida skrev:
Det finns speciellt kalkerpapper för tyg. :D
Ah... :oops: det hade varit trevligt om jag vetat när jag gjorde makens julklapp :hide:
Bild
Denna bild Manipulerad i Word (!)
Bild
Och sedan överförd på frihand från rutor på fotot till kritade rutor på tröjan... :roll: Snacka om att göra det omständligt för sig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?