Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
Jag måste ha en knapppress. De jag sett är de där stora tunga åbäkena som verkar kosta mycket och ta stor plats. Men sen har jag sett prymer oxå (en tång). Såg att Bibbis hade, men vilken och från vart är eg bäst?
Jag är inte intresserad av plastknappar, det ska vara metall eftersom de mest kommer att bli använda i väskor och jackor.

Kan någon hjälpa mig?
Användarens profilbild
Av melon
Jag har bibbis tång till metallknappar och den är jag nöjd med. Enda nackdelen är att delarna ganska lätt halkar ur så man måste hålla noga och sen att den bara kan sätta i kanten, inte mitt i ett stycke.
Av Marine78
Josefina skrev:Jag måste ha en knapppress. De jag sett är de där stora tunga åbäkena som verkar kosta mycket och ta stor plats. Men sen har jag sett prymer oxå (en tång). Såg att Bibbis hade, men vilken och från vart är eg bäst?
Jag är inte intresserad av plastknappar, det ska vara metall eftersom de mest kommer att bli använda i väskor och jackor.

Kan någon hjälpa mig?

Bibbi säljer två varianter varav den ena är Prym original. Den har jag och rekommenderar varmt. Jag vågar nästan säga att det så gott som aldrig blir fel, i alla fall om man använder sig av Pryms egna knappar till. Visst de kostar en del, men jag tycker det är väl värt priset, för det är kvalitet på grejorna! Vill du vara garanterad slitstarka grejor så är det rätt inköp!
Användarens profilbild
Av knutis
Jag har också Prym tången från Bibbis.
Jag är supernöjd.
Jag har under en längre period "bankat" :roll: knappar för hand från S&S, men det är ju inge skoj i längden + att resultatet blir mycket mer varierande bra än med tången.

Bara + från mig alltså!! :tumup:
Användarens profilbild
Av Fina
Det låter som att det blir prymtången för min del då. Är less på att banka, antingen blir det för löst, eller så bankar jag söder dom inuti för att jag tagit i för hårt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?