- lör jun 06, 2009 11:17
ja, en liten maskinfråga..min symaskin vill inte mata fram o jag är av med instruktionsboken..några ideer?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Sockertopp skrev:Kan matarfötterna blivit nedsänkta. På min maskin kan man göra det med en knapp bakpå symaskinen.Så enkelt var det när min maskin slutade mata fram. Det var något av barnen som kommit åt knappen som sänker ner dem.
MammaTess skrev:Ska kolla det där med knappen..när det gäller att hitta en manual så är det hopplöst. Det är en IKEA-maskin och inte ens IKEA själv har kvar någon bruksanvisningÄr det ikeas nuvarande eller en 10-15-åring? Är det den senare så kan jag kolla för en sån har jag.
Sockertopp skrev:MammaTess skrev:Ska kolla det där med knappen..när det gäller att hitta en manual så är det hopplöst. Det är en IKEA-maskin och inte ens IKEA själv har kvar någon bruksanvisningÄr det ikeas nuvarande eller en 10-15-åring? Är det den senare så kan jag kolla för en sån har jag.
Josefina skrev:Jag vet inte hur ikea-maskinen ser ut, men de flesta maskiner brukar ha en ratt som är till enkom för pressarfotstrycket.Jag tror inte den har justerbart pressarfotstryck.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?