Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Sockertopp skrev:Kan matarfötterna blivit nedsänkta. På min maskin kan man göra det med en knapp bakpå symaskinen.
Så enkelt var det när min maskin slutade mata fram. Det var något av barnen som kommit åt knappen som sänker ner dem.
Av MammaTess
Ska kolla det där med knappen..när det gäller att hitta en manual så är det hopplöst. Det är en IKEA-maskin och inte ens IKEA själv har kvar någon bruksanvisning :roll:
Av MammaTess
Alltså så här gick det till...håller på att sy en skötväska och förmodar att tyget blev för tjockt...och nu får man då mata fram för hand/dra i tyget...

och jag kan inte symaskiner alls...Josefina..hur ändrar man trycket på pressarfoten då?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
MammaTess skrev:Ska kolla det där med knappen..när det gäller att hitta en manual så är det hopplöst. Det är en IKEA-maskin och inte ens IKEA själv har kvar någon bruksanvisning :roll:
Är det ikeas nuvarande eller en 10-15-åring? Är det den senare så kan jag kolla för en sån har jag.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
För den delen....skriv i rubriken att du behöver hjälp med ikea-symaskin. Är säker på att det är fler här inne som har den nya om det är den.
Av MammaTess
Sockertopp skrev:
MammaTess skrev:Ska kolla det där med knappen..när det gäller att hitta en manual så är det hopplöst. Det är en IKEA-maskin och inte ens IKEA själv har kvar någon bruksanvisning :roll:
Är det ikeas nuvarande eller en 10-15-åring? Är det den senare så kan jag kolla för en sån har jag.

den senare!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag har för mig att manualen inte var mycket att ha. Nånstans här finns den dock så om jag springer på den hojtar jag.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Josefina skrev:Jag vet inte hur ikea-maskinen ser ut, men de flesta maskiner brukar ha en ratt som är till enkom för pressarfotstrycket.
Jag tror inte den har justerbart pressarfotstryck.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?