Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aurian
Du glömde visst länken :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av Hellen
Väntar med spänning på sidan :wink:
Användarens profilbild
Av Toyya
Jo, men länken är ju där. Där det står länk.
Användarens profilbild
Av jag71
Nu ska jag vara elak mot en väninna! :lol: Hon älskar alla former av medeltidskläder så jag tror att sidan skulle få henne att dreggla! Och det som är elakt är att jag vet att hon just nu inte har ekonomi nog att ens tänka tanken på att kunna köpa något!
Användarens profilbild
Av Aurian
Toyya skrev:Jo, men länken är ju där. Där det står länk.
Det fanns inte innan :lol: (om du tittar allra längst ner på första inlägget så står det att det är ändrat :wink: )
Användarens profilbild
Av Panakeia
ja, jag ändrade i första istället för att göra ett nytt inlägg, det kändes smidiare så....!
Användarens profilbild
Av miriel
Boadicea skrev:Kan tipsa om en annan sida oxå: www.urda.se Jättefina kläder, tycker jag, som har beställt därifrån och är nöjd.

(Kul förresten att den här tråden dök upp, jag funderade för ett tag sen om det fanns några Medeltidsintresserade sjalare... :wink: )
Jag blir helt sentimental, var jätteaktiv lajvare för 10-12 år sedan. Sydde kläder, ordnade lajv, var med i "Fea" eller vad det nu var tidningen hette... :oops: vad fort man glömmer... Å, vad kul det var med Medeltidsveckor och orcher i skogen. :D

Får nog ta å gräva i källaren och se vad som finns kvar!

Suck, börjar nästan känna mig lite gammal...
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har snavat över denna sida också (via nån av era frestande bröllopslänkar :wink: ) www.cloakmaker.com

...mycket fint att dregla över där! :lol:
Användarens profilbild
Av Aurian
Ni gör mig GAAAAAAALEEEENNN!!!!
Användarens profilbild
Av Panakeia
vi kanske skulle fixa en sycirkel? de som vill syr sjalar, de som vill mdeltidskläder?
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag ska lägga ut bilder någång på mna grejjer kanske....jag syr ju också på beställning, mantlar, klänningar...alltihopa....
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag ska lägga ut bilder någång på mna grejjer kanske....jag syr ju också på beställning, mantlar, klänningar...alltihopa....
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag syr oxå medeltidskläder och lajvar. Fast jag syr inte på beställning, det har jag inte tid med. I sommar drar jag ut i skogen på lajv med hela familjen och ett tiotal personer till (i vår grupp alltså, totalt på lajvet är det några hundra i vanlig medelstor ordning), jag skall vara rövarhövding över hela gänget i en vecka... *längtar* Det är som ett gift i blodet! :twisted: Det som är verkligt kul är att designa kläderna tycker jag.
Senast redigerad av tinaw den sön jan 15, 2006 16:53, redigerad totalt 1 gånger.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?