Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tumbler
JennyB73 skrev:Och sen färga dem i nån kul färg? Det är visst modernt med färgade jeans nu...
Ja.
Jag gjorde det för länge sen med en jeansjacka, men det var inte så miljövänligt, eftersom jag använde klorin. :oops:
JAg färgade den grön sen.
Användarens profilbild
Av Hallon
Jag gjorde det med klorin i en stor kastrull på spisen någon gång på tidigt 90-tal. Jag fick ha mer och mer klorin och höjde värmen mer och mer... När det var klart la jag in dem i tvättmaskinen och körde en vanlig 60-tvätt för att bli av med allt klorin. När jag öppnade luckan och tog ut innehållet fick jag händerna fulla av något som liknade sånt där trassel som man har när man polerar bilen. Ingen bra metod, alltså!
Av tumbler
Hallon skrev:Jag gjorde det med klorin i en stor kastrull på spisen någon gång på tidigt 90-tal. Jag fick ha mer och mer klorin och höjde värmen mer och mer... När det var klart la jag in dem i tvättmaskinen och körde en vanlig 60-tvätt för att bli av med allt klorin. När jag öppnade luckan och tog ut innehållet fick jag händerna fulla av något som liknade sånt där trassel som man har när man polerar bilen. Ingen bra metod, alltså!
:lol: Nä, klorin nöter ju tyget också. Man behöver inte värma upp det, det ska bara ligga natten över tex. Men jeanstyg kräver en del klorin och det är miljömässigt oförsvarligt.
Av Hell Cat
Nä, Klorin vill jag ju inte använda, det gjorde jag nog på 80-talet för att få till ett par riktigt ljusa jeans. :oops: Men numera är jag ju mer miljömedveten. Det har nåt som heter Javex som är miljömärkt men som används som Klorin, tittade på flaskan och det bleker också. Hmm, jag får fundera vidare.

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?