Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Mitt köpgalna lilla finger kunde inte hålla sig ifrån de här bomullsPUL-bitarna från Babyheaven :oops: . Men vad ska jag göra av dem?
Kom med bra tips på vad ni gjort av PUL och visa gärna bilder :D
SNV85044.JPG
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag har också beställt de två. Det till höger vet jag inte vad det blir. Det till vänster valde äldste sonen och skall tillsammans med det orange med katter (som han också valde från BHs sida) bli en gympapåse till honom. Lite konstig mix och jag hoppas att han vill använda den sen även om jag är lite osäker.......Å andra sidan tänkte jag nog bara göra en påse med dragsko så använder han inte är det väl bara att klippa bort sömmarna så har jag två tygbitar igen, bara lite mindre bitar.
Användarens profilbild
Av Anjapanja
Tass... :hund:

Har också pultyg kvar. Sydde just en liten pul-påse för 1-2 blöjor med dragkedja till skötväskan, men resten då?
Den här pulen är dessutom stretchig av sig.
Jag har rött också som jag sytt en stor rese-pul-påse av med plats för massa blöjor (för att slippa förvara i ICA kasse när man bor hos svärföräldrarna) Det är spännen så man rullar ner öppningen för att få tätt så många varv man vill. Det gör också påsen reglerbar i storlek! Den röda pulen är i det närmsta stumt. Visste inte att det fanns olika kvalisorter..
Är den stretchiga mer tänkt till blöjbyxor kanske? :hmm:
(56.83 KiB) Nerladdad 240 gånger
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har sytt trosskydd. PUL och två lager flanell (som jag också köpte från Babyheaven) funkar kalasbra, och jag blir lite lycklig varje gång jag använder dem.

Men det är ju iofs synd på PULen, för den syns ju inte så mycket eftersom det är mot trosan. Jag har mönstrad flanell och tråkig PUL i mina trosskydd.
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:Som jag skrev på MSN,: klart du skall sy en necessär! Och en med nyckelpigor till räv-fönaren! :Hahaa:
muchos macho :Hahaa:
Just det, dragkedjor till PUL:en från s&s också :notes:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?