Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nu har jag sytt ett antal muddjeans efter olika modifierade mjukisbrallsmönster och det blir inte bra. Nu orkar jag inte slösa mer tyg.
Någon som vill dela med sig av ett bra mönster som passar ickespinkiga barn och inte blir så puffigt fram?
Eller kan tipsa om var det finns ett bra mönster.
Användarens profilbild
Av naimiez
Knyttet & K skrev:Nu har jag sytt ett antal muddjeans efter olika modifierade mjukisbrallsmönster och det blir inte bra. Nu orkar jag inte slösa mer tyg.
Någon som vill dela med sig av ett bra mönster som passar ickespinkiga barn och inte blir så puffigt fram?
Finns ett mönster i en Ottobre tidning (kan kolla vilken sedan) där de blir så här:

Bild
Användarens profilbild
Av tweed
naimiez skrev:
Knyttet & K skrev:Nu har jag sytt ett antal muddjeans efter olika modifierade mjukisbrallsmönster och det blir inte bra. Nu orkar jag inte slösa mer tyg.
Finns ett mönster i en Ottobre tidning (kan kolla vilken sedan) där de blir så här:

Bild
Å de var snygga!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
naimiez skrev:
Knyttet & K skrev:Är inte det där HM-jeans?
Jo fast det mönstret finns i en ottobretidning...
Aha.
Det råkar inte vara två par 104:or som du vill bli av med på bilden? :lol:
Användarens profilbild
Av naimiez
Knyttet & K skrev:
naimiez skrev:
Knyttet & K skrev:Är inte det där HM-jeans?
Jo fast det mönstret finns i en ottobretidning...
Aha.
Det råkar inte vara två par 104:or som du vill bli av med på bilden? :lol:
Nopp, dessa ligger på tradera ;-) Lånad bild ;-)
Användarens profilbild
Av naimiez
MammaTess skrev:Vilket nummer är det då?
Det kan ha varit Vår 1/2008, kids.....jag hittar inte min nu men jag har inte köpt frler än 2 nummer så jag är ganska säker på att det är den.....de har ingen mudd eller resår nertill men det tänkte jag sy dit....
Användarens profilbild
Av Nira
Bara en liten parentes. Dom där jeansen från H&M är så bra, vi älskar dom. Tunna och mjuka och perfekta till ospinkisar. Och i våra lokala affärer finns dom inte i mindre än 134 och på Tradera kostar dom mer än nya ibland...

Men H&Ms webshop har dom i alla storlekar! För 98 kronor :heart:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?