Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Vill försöka mig på egna T-shirtar, bodies och pyjamasar till mina små gossar (och kommande bebbe) Har ni något tyg som ligger och samlar damm? :P
Av Smultronbarn
Ska titta! :D
Av Britt
Jag har. Hade samma ambitioner, men fick inte tummen ur, och nu är de för gamla för de tyger jag köpte då. Men jag har inte tid att fota eller så före söndagen. Ansvarar för en klädbytardag idag och imorgon... pm:a gärna mailadress, så kommer bilder hem till dig!
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Britt skrev:Jag har. Hade samma ambitioner, men fick inte tummen ur, och nu är de för gamla för de tyger jag köpte då. Men jag har inte tid att fota eller så före söndagen. Ansvarar för en klädbytardag idag och imorgon... pm:a gärna mailadress, så kommer bilder hem till dig!
PM kommer!
Användarens profilbild
Av Be-Linda
mist skrev:vad vill du ha för färger?
jag är lite traditionell så jag vill inte ha rosa färger och mönster. Det mesta är annars gångbart tror jag... :hmm:
Användarens profilbild
Av tweed
Jag har detta: Bild
Jag tror att det är interlock, alltså lite kraftigare, inte sladdrig. Lätt att sy i, passar kanske till pyamas :D . Jag tror att det är en meter, men jag kan rota fram den och mäta om du är intresserad.
Av lilla trasdockan
har röda ugglor på grön botten om du är intresserad
Användarens profilbild
Av Be-Linda
kvarnvik skrev:Jag har detta: Bild
Jag tror att det är interlock, alltså lite kraftigare, inte sladdrig. Lätt att sy i, passar kanske till pyamas :D . Jag tror att det är en meter, men jag kan rota fram den och mäta om du är intresserad.
Vad vill du ha för det?
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Alecsandra skrev:har röda ugglor på grön botten om du är intresserad
:whut: Låter jätteintressant! Hur stort är tyget och vad vill du ha för det? :D
Av lilla trasdockan
ska leta fram det och mäta, och räkna ut pris
Användarens profilbild
Av tweed
Be-Linda skrev:
Vad vill du ha för det?
Det var en halvmeter, eller närmare bestämt 55cm på 150cm bredd. Frakten går på 24:-. Ska vi säga 60:- inkl frakt? PM:a om du är intresserad :D
Användarens profilbild
Av solängel
kvarnvik skrev:
Be-Linda skrev:
Vad vill du ha för det?
Det var en halvmeter, eller närmare bestämt 55cm på 150cm bredd. Frakten går på 24:-. Ska vi säga 60:- inkl frakt? PM:a om du är intresserad :D
Vill inte Be-Linda ha så är jag intresserad!
Användarens profilbild
Av Be-Linda
solängel skrev:
kvarnvik skrev:
Be-Linda skrev:
Vad vill du ha för det?
Vill inte Be-Linda ha så är jag intresserad!
Jag tror jag hoppar den här gången, ser om det dyker upp fler alternativ. Men tack! :tumup:

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?