Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Du använder polyestertråd & sedan måste sömmen & de gamla hålen tätas i torktumlare/torkskåp. Är de gamla hålen allt för stora så finns det tätningsvax..tror det är Glimma som säljer sånt..*googlar* Nä, det var Babyboden, finns under Miljö/tvätt fast verkar vara slut just nu.
jag är en lat (eller latsmart) person.;) så jag sprättar bara utt lite på var sida om "kanalen" på insidan.. sen klipper jag av den gamla resåren, fiskarin den nya med virknål, syr ihop den gamla snutten med en ny på båda sidorna.. om det är en fuzzi trär jag bara in den nya resåren, eftersom fuzzi sicksakcat ihop sin resår med tyget... jag syr inte ihop sen utan hålet in mot kanalerna syns bara på insidan typ 1,5 cm, så den gamla sömmen på utsidan är ju lika fin efter bytet (och jag slipper sy den):) på det här sättet blir det minst jobb, ytterst lite hål... jag är dålig på förklara, men tycker du det låter som ett bra sätt men inte förstår kan jag förklara de delar du inte förstått lite bättre.:)
Användarens profilbild
Av anxy
jag har lite tätvax hemma som jag aldrig använt maria....vet bara att det ofta är slut på babyboden så jag har garderat mig...jag delar gärna med mig om du får problem
knutschen_lee@hotmail.com skrev:jag är en lat (eller latsmart) person.;) så jag sprättar bara utt lite på var sida om "kanalen" på insidan.. sen klipper jag av den gamla resåren, fiskarin den nya med virknål, syr ihop den gamla snutten med en ny på båda sidorna.. om det är en fuzzi trär jag bara in den nya resåren, eftersom fuzzi sicksakcat ihop sin resår med tyget... jag syr inte ihop sen utan hålet in mot kanalerna syns bara på insidan typ 1,5 cm, så den gamla sömmen på utsidan är ju lika fin efter bytet (och jag slipper sy den):) på det här sättet blir det minst jobb, ytterst lite hål... jag är dålig på förklara, men tycker du det låter som ett bra sätt men inte förstår kan jag förklara de delar du inte förstått lite bättre.:)
Haha jag fattar ingenting :rodna: Min mamma sa bara att det är lätt byta resår...och har en redan uppsprättad fuzzi här, inte sprättad av mig så jag tror tyvärr den är mer öppnad än vad du gör.

Tack Anxy, får se om behovet uppstår! Vill bara öva och lära mig på denna blöja...behovet kan ju uppstå.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?